referaty.sk – Všetko čo študent potrebuje
Elvíra
Štvrtok, 21. novembra 2024

Pobox

ATLAS

Prihlásenie

@atlas.sk
Zaujímavosti o referátoch
Dejiny judaizmu
Meno:
E-mail:
Nadpis:
Text príspevku:
21.11.2011
navti    Reagovať
Dobrý referát
A odkaz robovi2004: Nie som odborník ani v náboženstvách ani v histórii, ale čo to viem a myslím, že viem aj veci hodnotiť. Asi žiadne náboženstvo neupieralo iným náboženstvám právo na existenciu viac ako kresťanstvo a v súčasnosti snáď ešte aj islam. Aspoň prax od najvyšších po najnižšie vrstvy spoločnosti je taká, aj keď filozofia možno hovorí niečo iné (vodu kážu a víno pijú). Takže práve tie by som považoval za najhoršie. A ak by som mal hovoriť ich "rečou", zakázal by som práve ich.
03.06.2008
wiktor    Reagovať
ach jaj....
naco sa hadate ked sa mozte pobit...??? inas celkom dobrí referata ale ja by som si ho na referovanie nevybral;D
02.09.2006
rob2004    Reagovať
Tendencne a scestne...