Zaujímavosti o referátoch
Lajka: pes vo vesmíre
02.04.2011
Romča
Reagovať
Laika
Som tak akoby ctiteľom Laiky a viem o nej celkom dost. Ale v podstate súhlasim so všetkými čo sú tu. Nemali ju tam posielať len tak. Mali si to vyrátať. Neviem čo by sa stalo keby letela neskôr. Zoberte si to tak neskôr poslali dalsie dva psy belku a strelku. Ale tý prežili lebo vedeli ako na to. Nemohli byt tak isto opatrný aj pri Laike?
15.10.2010
petra bezouškova
Reagovať
Chudinka Lajka
viste teda debili pustit nevine zviera do vesmiru aby umrelo maliste tam ist radsej vi nes Lajka radsej ste mali umret vi nes ona . Lajka bola statocny pes sikovny a vi ste ju nechali umret hambite sa nemate vubec sdce chudinka Lajka. Ateras nieco pre Lajku: Lajka ahoj ako sa tam hore mas je mi to velmi luto co ti spravili. pozdravujem ta a drzim ti palce k novemu zivato tam hore. ahoj .
17.12.2010
Michaela
Reagovať
Re: Chudinka Lajka
maš pravdu nemali to vôbec tobit tak by nesli do vesmiru co bi sa stalo
17.12.2010
Michaela
Reagovať
Chudiatko Lajka
Vy ste sprosty ako ste to mohli .ved ste mohli tusit ze sa to stane ja by som vas aj zabyla ja som proti tomu robit pokusi na zvieratkach lebo ich mam strašne rada a Lajka myslim si že si bola sikovny a odvažny psik a aj pekny maj sa dobre
28.08.2010
xxx
Reagovať
Lajka
Myslím si , že takéto testovanie na zvieratách a podmienky ako s nimi zaobchádzajú sú neľudské. Lajka bol živý tvor tak ako aj my len bohužiaľ bezbranný...tak potom nechcem si ani predstaviť aký chuderka stres musela zažívať...neprajem takýmto ľuďom nič dobré čo si robia pokusy na nevinných tvoroch , bezbranných...
24.03.2010
kjkjhjftycd
Reagovať
lajka
myslim si, že s Lajkou kruto zaobchadzali.Neviem na co ju tam chudatko tulaveho psika posielali.Mali to nejako najprv vypocitat kolko jedla potrebuje,kolko vzduchu,...........smutne ze tam tak zomrela.Nikdo nikdy neurci presnu pricinu smrti. Inak pekny referat
24.06.2009
lenka
Reagovať
LAJKA-KRUTE PRVENSTVO