referaty.sk – Všetko čo študent potrebuje
Cecília
Piatok, 22. novembra 2024

Pobox

ATLAS

Prihlásenie

@atlas.sk
Zaujímavosti o referátoch
Prečo sú Svedkovia Jehovovi sektou?
Meno:
E-mail:
Nadpis:
Text príspevku:
23.11.2008
noemka    Reagovať
bibliaaaaaaaaaa
no aby si vedel kazatel ja patrim medzi jehovovych svedkov a napisem iba jedno kezdy nas odcudzuje za to aky sme ale my sme taky ako kazdy iny akurat ze mame inu vieru niektory sa ma pytali preco si moju vieru nezmenim ale ja si ju nemienim zmenit kvoli nekomu komu sa moja viera nepaci, kazdy ma svoju vieru o ktoru sa ma opierat aj JEZIS povedal ze chodte a robte ucenikov z ludi vsetkych narodov krstite ich v mene otxca syna a ducha svateho a ucte ich dodrziavat moje prikazania, ale niektory poviem to slusne duchovny prednostovia na tento text kaslu, ucia iba svoje veci to co sa naucili ja neodcudzujem vieru inych tak preco odcudzuju ini moju???????????? ludia zamyslite sa ja viem ze svet nestoji na Biblii ale skuste si dat taky zavazok ze aspon raz si vypocujete jehovovych svedkov a zistite naozaj aky su a neodcudzujte ich vtedy ked ste si ich ani nevypoculi
09.05.2009
darius    Reagovať
Re: bibliaaaaaaaaaa
Prečo to tak je?Keby ste Pána Boha nevolali Jehov/Jahve ako židia,bol by pokoj!KATOLÍCKA A NIEKTORÉ REFORMOVANÉ CIRKVY SÚ TZV.PRAVÉ CIRKVY.
30.03.2009
JHVH    Reagovať
NEPRIATEĽNĚ UČENIE NIE LEN PRE BOHA,ALE.......
Božie slovo prekrúcať a pridávať do neho diabolskosatanské náuky, ako to píše 2.Kor. 4:4 je podľa falošných náboženstiev normálné. Tak mi tu pohanskú trojicu,čo bola prijatá na nicejskom koncile pohanským cisárom,dokonca véľkým zobrázeným s ešte vačšou pohanskou GLÓRIOU už konečne vo svojích Bibliach dakto pohľadá a napíše mi, kde sa nachádza??????? Už sa tej tajomnej náuky neviem dočkáť... HLAVOU KRISTA JE BOH. Mňa to už vôbec ani neprekvapuje,lebo takýchto falošných náuk sa držia náboženstva, aby sami potvrdili a spochybnilli rydzosť samotnej Biblie. Ďalšou nebiblickou náukou je DUŠA,KTORÁ PREŽÍVA SMRŤ. Najlepšie natom je,že tá nesmrteľná duša je ešte životaschopná a môže vraj kdesi loziť, ato bud´do ohnivého najpálivejšieho pekelného ohňa,ale môže byť nasmerovaná do čistiarne,očistca.Tie super idú napodív priamo do neba a Abrahám ich chytá do svojho lóna.Duša je život a o nej je v Biblií zmienka v starom zákone 700 krát.V novom 101krát.Celá biblia je pretkaná niťou o vzkriesení mrtvých.To vzkriesenie je potom kničomu, keď že duše sú už v nebí.Pán Ježiš učil, že nikto nevstúpil do neba,len ten ktorý zostupil,dokonca ani Dávid čiže len on... A navic Biblia nikde nepíše,že ľudia budú pálený neuhasiteľným stášnym ohňom.Teraz mi prosím ukážte kďe sav v Božom slove nachádza slovo OČISTEC...Apoštol Pavol píše,aby pozdravili duše v zbore.Nie zomrelých,ale živých.Biblia sa zmiňuje o dušiach utopených,zabitých mečom,duše spútané v okovách. Ježiš dal dušu za ove. Čo dal? DAL ŽIVOT ZA OVCE. Prorok Ezechiel píše: Duša,ktorá hreší tá zomrie... Skúste si prečítať Kaz. 9:5 ... Vzkriesené nebudú duše,ale MRTVÍ hovorí otom celá Biblia. V Zjavení je 2 krát napísané o ohnivom jazere,kde budú hodenní falošní prorocí a Satan a jeho démoni a toto je pre ních druhá smrť,totálne zničenie.Boh by urobil Diablovi takú veľkú radosť,aby ho poslal namiesto,ktoré ma najradšej zo všetkého???????????????????? Mohol by som pokračovať o falošných náukach,ktoré veselo vyučujú falošné náboženstva,len preto,že neštudujú BOŽIIE SLOVO.Za dve tisícročia, keby z nej študovali neboli by tu potrební J.SVEDKOVIA.Ale namisto toho úpaľovali vedcov,mladé ženy a dievčatá,viedli krížiacké výpravy,stášné inkvizície.Z mnohých kňázov namiesto toho,aby vyučovali a viedli ľudí k Bohu,stali sa z ních homosexuáli a pedofili...A čo zo všétkými vojnami až do dnešných čias?????? Je naozaj pápež svatým otcom tu na zemí?????????? Otom hovorí evanielista Matúš v 23-tej kapitole.Podľa neho by sme nikoho tu na zemí nemali nazývať otcom,či vodcom...Len bratmi a sestrami...A už tobôž nie svatým,lebo boh je iba jeden.
31.12.2008
Svedčím pred Bohom ,    Reagovať
Pre múdre, pokorné a otvorené srdcia
2.Korintanom 4:4
.. otvorte očká :)

Ján 17:3 V tom spociva vecny zivot , ze prijimaju poznanie o Tebe jedinom pravom Bohu a o tom ktoreho si vyslal, o J.K.

J.K.
o sebe sám povedal, ze Otec je od neho vacsi...Ján 14:28 a nikde v Biblii sa nepise o trojici.. je to len zle pochopeny text... a hodil sa cirkvy preto aby mohla mat viac oveciek aj z orientu .- nasledne penazí Aj sviatky si prebrali aj kriz .. pridam vam nejaky ten link.. aby sme nekricali , ze dajte dokazy.. a pritom si sam nic nenajdem , ze? ---

Križ (http://cs.wikipedia.org/wiki/K%C5%99%C3%AD%C5%BE)

Dobre je vsimnut si,az kedy sa symbol zacal vo svete pouzivat.

Mozno si to vsetko overiv encykloperii britanica
(http://www.britannica.com, ale je potrebne sa zaregistrovat (presny
odkaz: http://www.britannica.com/eb/article-9027990/cross))

http://www.cuttingedge.org/articles/RC125.htm

A teraz snad najzaujimavejsia stranka, vysvetlujuca povor vsetkeho, co
sa dostalo do krestanstva z pohanskych tradicii:

http://www.british-israel.us/17.html

Vianoce:

tento clanok snad netreba ani komentovat, sam hovori jasne o povode a
preco ho ludia slavia v zime:

http://spravodajstvo.joj.sk/kultura/22-12-2007/clanok/povod-vianoc-siaha-do-davnej-minulosti.html


Velka noc:

http://luzinsky.blog.sme.sk/c/136667/Povod-Velkej-noci.html

Kto si trúfne? ... len ten koho to naozaj zaujima ... komu nejde len o predsudky ... koho Diabol nezatemnil uplne.

Boze posvat sa tvoje MENO a prid tvoje kralovstvo ako v nebi tak i na zemi. Amen
26.01.2008
jana11111    Reagovať
preco?
to co vysvetluju jehovisti podla svojej biblie, kt. su sami prelozili a prekrutili ako chceli, aby mohli ludi manipulovat....uz 3 krat ste predpovedali armagedon a este stale nic, tak si posuvate datumy, aby vasa nauka a system sa nerozpadol,,,jeden co sedi na vrchu a zije v luxuse zmyka z penazi ostatnych,,,,ja tiez studujem bibliu u sj a nepaci sa mi co som sa o nich docitala,,,,uznavam boha, ked chcete aj jehovu, ale do ziadnej organizacie a obchodu by som nerada patrila,,,,,z jedneho velkeho bisnissu idem von cirkev a mam vstupit do druheho? mne na studiu hovoria, ze preziju vsetci s dobrym srdcom a na internete sa docitavam, ze len sj,,,,,tak co je pravda? a vraj vas zakladatel sa povazoval za znalca hebrejciny, kt. prelozil bibliu a na sude mu dokazali, ze nema ziadne znalostia a hebrejcinu neovlada a vraj na tom sa zaklada vasa podstata,,,,tak teraz comu mam verit? preco ma lanarite, ked neviete ani povod vasich spisou,,,,bibliu si moze 1000 ludi inak vysvetlit, a vznikne zato 1000 nabozenstiev? lebo jezis rozpraval v synonimach....takze preco,,,,chcela by som odpoved na moje otazky respektive argumenty...
23.11.2008
noemka    Reagovať
Re: preco?
a skade mas ze nasa biblia je prekrutena???????????????????? pozri si niekedy zahady alebo ako sa to vola na stv2 a tam minule davali ze sa nasllli zvytky pri ciernom mori a v nasej biblii je to presne od sklova do slova ale v katolickej ako som si to vyhladala to bolo trochu inak.
24.08.2008
mojsegrik    Reagovať
Zalm 150:6
Žalmy sú veľmi pekné,prečítajte si ich,napr.145:1-Ja ta budem vyvyšovať o môj Bože,kráľu,a budem žehnať tvoje meno na neurčitý čas,áno navždy...alebo..Žalm 150:6-Všetko,čo dýcha,nech chváli Jah.Takže všetci by sme mali chváliť Jehovu,a vieteako?Predsa tak,že onom hovoríme,ale mnohí o Bohu nevedia nič,a je smutné,že niektorí ani v Boha neveria.
24.08.2008
mojsegrik    Reagovať
Treba si všetko overiť
Ak chcem o niečom hovoriť,musím to mať naštudované,je to podobné ako v škole.....Ak chce sudca súdiť niekoho,musí si veľa veci overiť,preštudovať,prečítať.Nemôže odsúdiť niekoho koho ani nevypočul,nepodal mu dôkazy....Takže ak chceme vedieť o Bohu viac,tak treba čítať Bibliu,tam jevšetko zapísané,sama hovorí za seba.Je tram zapísané aj Božie meno,ktoré ľudia vymazali,čo je veľmi smutné,lebo Božie meno má veľký význam,aby sme ho poznali.Zj15:3,4-Kto by sa ta nebál Jehova,a neoslavoval tvoje meno,lebo ty sám si verne oddaný.A viete,čo hovorí Ježiš v Jánovi17:6-Zjavil som tvoje meno ľudom,ktorých si mi dal.Tvoji boli,a dal si ich mne,a zachovali tvoje slovo.A otčenáš pozná určitekaždý,otčenáš ....posvať sa tvoje MENO,takže-Boh má meno,ako každý z nás.Každý má meno,zvieratá,rastliny,všetko je nejak pomenované.Tak prečo myslíte,že Boh nemá meno?Mnohí ho oslovujú,pán,všemohúci,hospodin...atd,ale to sú iba tituly-ako doktor je mudr,slečna,pani...a pod.Je to na dlhé písanie,ale najdôležitejšie je,aby ľudia čítali Božie slvo,a spoznali jeho vôlu,aby sa kajali a urobili zmeny vo svojom živote,lebo ani sa nenazdáme a naozaj príde boží súd,a už bude neskoro.2Petra3:9-Boh si nepraje ,aby bol niekto zničený,ale aby všetci dospeli k pokániu.Takže neh%ladajte chyby na Jeh.svekoch,ale čítajte Bibliu,aby ste boliu zachránení,to je prianie všetkých Jeh.svedkov a aj nášho stvoritwľa Jehovu.
23.10.2005
Svarog    Reagovať
arrrrr
tak vacsiu chujovinu som necital !!!
28.04.2008
robi    Reagovať
Re: arrrrr
ti si teda nasledovník krista ked píšeš vulgárne slová a nadávky to ta učia kde ?
03.04.2008
Jan Krstitel    Reagovať
jedina pravda
Viera ludi spaja, nabozenstvo rozdeluje.....
30.10.2007
Hipis    Reagovať
HMMMM
Rozprával som sa s xy farármi a študovanými mužmi, ktorí tvrdia, že poznajú bibliu. Trojica je jedna z najjasnejších náuk cirkvi - nikto ju nevie vysvetliť :-))) - a predsa jej veľa ľudí verí. Ak je Biblia od Boha, tak si nesmie v žiadnom ohľade protirečiť. Celé tzv. kresťanstvo je založené na falošnej náuke a čaká ju za to trest. Vedia, čo je pravda ale aby nestratili reputáciu a bohastvo tak ju neoznamujú.
13.03.2008
evik    Reagovať
Re: HMMMM
Mas pocit,ze s tebou svedkovia manipuluju?Zivot sam prinasa rozne skusky,vidim,ze si zrejme nic z toho co ucia nepochopila.Ci si v skole,ci v praci,ci v konkretnych zivotnych situaciach,vzdy tu je niekto kto s tebou manipuluje,a ani ti to nepride.Vzdy sa niekomu podriadujes a to je dobre.Tuto myslienku,uz sam Satan dal v zahrade,ked Eve povedal,ze ich Boh vlastne obmedzuje,a este aj prekrutil jeho slova.Vysledok jeho konania pozname.Vzdy Satan utocil na ego cloveka.Proste vie,ako na nas.Myslim,ze je na nas ako sa rozhodneme.Nik ta nemoue prinutit,aby si niekam vstupila pokial,ty sama nechces.Len zvaz,moze clovek sam prezit?Mohla bys nieco vyrabat,a pritom nik by si od teba nic nekupil,len preto,ze by to povazoval za podvod?Pokial sa rozhodnes niekam vstupit,musis sa sama rozhodnut,a nie bezhlavo.Samozrejme,ze i ja sama sledujem,ako sa veci maju.
13.03.2008
evelin    Reagovať
Preco?
Su tu zaujimave postrehy.Hadat sa o trojici,ktora nie je vobec biblicka,ale prosim.Raz som citala,ze stokrat opakovana loz sa nakoniec stane pravdou.A niet divu,ze ludia ktori od mala pocuju o trojici,beru to ako samozrejmost,a ani vo sne ich nenapadne,ze by to mohlo byt inak.
Pokial viem,v Biblii je pisane,ze je jeden Boh JHVH,jeden pan Jezis Kristus,cez ktoreho je mozny pristup k Bohu.
Ved Jezis sam hovoril,ze ho poslal Boh,teda mohol sa slobodne rozhodovat,ale on s radostou sluzil Bohu,dokonca vyhlasil:"Mojim pokrmom je konat volu toho,ktory ma poslal,a dokoncit jeho dielo."
Teda poznal svojho Otca a ani v najmensiom mu neprekazalo,ze vsetko co robil,robil preto,aby bol oslaveny jeho Otec.Necitil sa diskriminovany,ani obmedzovany,i ked ho to napokon stalo zivot,tou najpotupnejsiu cestou.Robil dobro,no nakoniec ho odsudili ako zlocinca.
A zaujimave,ze jeho nasledovnikov,kruto prenasledovali,dokonca ich nazyvali tou najhorsou sektou,Sk. 24:5"Zistili sme totiz,ze tento muz je ako mor,a vyvolava vzbury medzi vsetkymi Zidmi po celej obyvanej zemi,a je nacelnikom sekty Nazaretskych."6"ktory sa tiez pokusil znesvetit chram ...
Tieto reci sa sirili,medzi vtedajsimi zidmi,ktori sa povazovali za Bohom vyvolenim.
Je zaujimave,ze napriek tomu,ze tam bolo vela nabozenstiev,ktore boli proti sebe,odlisnim ucenim,ale akonahle islo urobit,daco v tej veci,aby brzdili pracu apostolov,tak boli zajedno.Nieco podobne ako dnes proti svedkom.
Hoci vedia,ze sa snazia zit cestne,ano su k tomu povzbudzovani,ale pokial viem,tak ucia to aj v inych cirkvach,no zial ked sa im nedari,tak vravia o druhych utrhacne,len preto,ze s nimi nebezia .
13.02.2008
katka    Reagovať
Re: Re: aka je pravda?
más uplnú pravdu!
20.07.2007
David C    Reagovať
Re: David C
dakujem za pochvalu...
29.03.2007
Ruzah    Reagovať
David C
veelmi dobry prispevok David C - Jehovovi svedkovia !
26.03.2007
David    Reagovať
Jehova (žalm 83:19)
Sice som neprečíal celý text (nemá zmysel) napíšem tiež len pár riadkov...

1. Boh, Otec je jedna osoba, najväcsia vo vesmire
- boh nie sú tri osobi (5Mo 6:4, Ma 2:10,Mk 10:18, Rim 3:29,30)
- syn boží zacal existovat skrz stvorenie prostrednictom boha, predtym bol boh sam (Zjav 3:14, Kol 1:15, Iza 44:6)
- Boh je večným panovníkom vesmíru (Fil 2:5,6 , Daniel 4:35)
- Jedine boha treba vyvysovat nad vsetko ostatne (Fi 2:10,11)

2. Syn boží bol podriadeným svojmu otcovi pred prichod na zem ba aj aj po prichode spet

- syn posluchal boha v nebi, boh ho poslal na zem (Jan 8:42, 12:49)
- posluchal aj na zemi, Boh je vacssi (Jan 14:28, 5:19, Hebrej 5:8)
- v nebi bol vyvyseny no predsa podriadeny (Fi 2:9, 1Kor 15:28; Matus 20:23)
- Boh (Jehova) je hlavou Krista a aj jeho bohom ( 1Kor 11:3, Jan 20:17, Zjav 1:6)

3.V csom je Boh a Kristus jednotny
- vzdy je medzi nimi uplna suhra resp jednota (Jan 8:28,29, 14:10)
- Jednota, aka je medzi manzelom a manzelkou ( Jan 10:30, Matus 19:4-6)
- medzi veriacimi ma vladnut taka ista jednota (Jan 17:20-22, 1Ko 1:10)
- Iba jedna moznost existuje aby sme mohli milovat boha (Jehovu) skrz Jezisa Krista naveky (Jan 4:23,24)

4.Bozi svaty duch je jeho cinna sila
- Svaty duch je sila a nie osoba (Matus 3:16, Jan 20:22, Skutky 2:4, 17:33)
-Boh ho ovlada, aby uskutocnil svoje umysli (Zalmi 104:30, 1Kor 12:4-11)
- Kto sluzi Jehovovi ten ho dostane a vedie ho (1 Kor 2:12-13, Gal 5:16)
26.03.2007
David    Reagovať
Jehova (žalm 83:19)
Sice som neprečíal celý text (nemá zmysel) napíšem tiež len pár riadkov...

1. Boh, Otec je jedna osoba, najväcsia vo vesmire
- boh nie sú tri osobi (5Mo 6:4, Ma 2:10,Mk 10:18, Rim 3:29,30)
- syn boží zacal existovat skrz stvorenie prostrednictom boha, predtym bol boh sam (Zjav 3:14, Kol 1:15, Iza 44:6)
- Boh je večným panovníkom vesmíru (Fil 2:5,6 , Daniel 4:35)
- Jedine boha treba vyvysovat nad vsetko ostatne (Fi 2:10,11)

2. Syn boží bol podriadeným svojmu otcovi pred prichod na zem ba aj aj po prichode spet

- syn posluchal boha v nebi, boh ho poslal na zem (Jan 8:42, 12:49)
- posluchal aj na zemi, Boh je vacssi (Jan 14:28, 5:19, Hebrej 5:8)
- v nebi bol vyvyseny no predsa podriadeny (Fi 2:9, 1Kor 15:28; Matus 20:23)
- Boh (Jehova) je hlavou Krista a aj jeho bohom ( 1Kor 11:3, Jan 20:17, Zjav 1:6)

3.V csom je Boh a Kristus jednotny
- vzdy je medzi nimi uplna suhra resp jednota (Jan 8:28,29, 14:10)
- Jednota, aka je medzi manzelom a manzelkou ( Jan 10:30, Matus 19:4-6)
- medzi veriacimi ma vladnut taka ista jednota (Jan 17:20-22, 1Ko 1:10)
- Iba jedna moznost existuje aby sme mohli milovat boha (Jehovu) skrz Jezisa Krista naveky (Jan 4:23,24)

4.Bozi svaty duch je jeho cinna sila
- Svaty duch je sila a nie osoba (Matus 3:16, Jan 20:22, Skutky 2:4, 17:33)
-Boh ho ovlada, aby uskutocnil svoje umysli (Zalmi 104:30, 1Kor 12:4-11)
- Kto sluzi Jehovovi ten ho dostane a vedie ho (1 Kor 2:12-13, Gal 5:16)
26.03.2007
David    Reagovať
Jehova (žalm 83:19)
Sice som neprečíal celý text (nemá zmysel) napíšem tiež len pár riadkov...

1. Boh, Otec je jedna osoba, najväcsia vo vesmire
- boh nie sú tri osobi (5Mo 6:4, Ma 2:10,Mk 10:18, Rim 3:29,30)
- syn boží zacal existovat skrz stvorenie prostrednictom boha, predtym bol boh sam (Zjav 3:14, Kol 1:15, Iza 44:6)
- Boh je večným panovníkom vesmíru (Fil 2:5,6 , Daniel 4:35)
- Jedine boha treba vyvysovat nad vsetko ostatne (Fi 2:10,11)

2. Syn boží bol podriadeným svojmu otcovi pred prichod na zem ba aj aj po prichode spet

- syn posluchal boha v nebi, boh ho poslal na zem (Jan 8:42, 12:49)
- posluchal aj na zemi, Boh je vacssi (Jan 14:28, 5:19, Hebrej 5:8)
- v nebi bol vyvyseny no predsa podriadeny (Fi 2:9, 1Kor 15:28; Matus 20:23)
- Boh (Jehova) je hlavou Krista a aj jeho bohom ( 1Kor 11:3, Jan 20:17, Zjav 1:6)

3.V csom je Boh a Kristus jednotny
- vzdy je medzi nimi uplna suhra resp jednota (Jan 8:28,29, 14:10)
- Jednota, aka je medzi manzelom a manzelkou ( Jan 10:30, Matus 19:4-6)
- medzi veriacimi ma vladnut taka ista jednota (Jan 17:20-22, 1Ko 1:10)
- Iba jedna moznost existuje aby sme mohli milovat boha (Jehovu) skrz Jezisa Krista naveky (Jan 4:23,24)

4.Bozi svaty duch je jeho cinna sila
- Svaty duch je sila a nie osoba (Matus 3:16, Jan 20:22, Skutky 2:4, 17:33)
-Boh ho ovlada, aby uskutocnil svoje umysli (Zalmi 104:30, 1Kor 12:4-11)
- Kto sluzi Jehovovi ten ho dostane a vedie ho (1 Kor 2:12-13, Gal 5:16)
14.12.2006
fedor    Reagovať
porozmýšľaj
mima, bojim sa, ze si si vobec neprecitala ten referat, lebo s takymito chabymi argumentami by som tu na tvojom mieste vobec nevystupoval...kazatel svoje tvrdenie nadherne podložil Písmom Svätým
09.01.2007
porozmyslaj    Reagovať
Re: porozmýšľaj
si slepy alebo nechces vidiet pravdu?
31.07.2005
kazatel    Reagovať
Máš pravdu
Musím uznať, že názov referátu príliš nekorešponduje s obsahom- išlo mi najmä o to, aby tento názov pritiahol čo najviac ľudí, ktorým by mohol pomôcť nájsť pravdu. Ale v podstate, keď sa nad ním trochu zamyslíš- referát vysvetľuje, že popieranie Božstva Kristovho je nielen nebiblické, ale priam antikristovské, keďže od zodpovedania otázky- "Kto je pre nás Ježiš Kristus? " Závisí náš večný život. A sektou je každá náboženská organizácia, ktorá prekrúca učenie Biblie.
28.10.2006
jojo    Reagovať
Re: Máš pravdu
Ti si asi z dajakej sekty, ne
03.08.2005
sciki    Reagovať
Re: Máš pravdu
To, je škoda, že nie su zdroje. Totiž debate so svedkami sa venujem aj ja, a tak som si myslel, že ak by boli zdroje, zohnal by som si ich a mal by som možnosť ich vystaviť kritike, a ak by obstáli, tak by som ich pri debate mohol použiť. Teraz ak sa by sa ma spýtali odkiaľ to viem, tak čo im poviem? Od neznámeno autora z netu? Totiž ak niečo je dobre urobené, samo o sebe to nestačí na to aby to bolo dôverihodné. Za takýmito dielami musí stáť autorita, ktorá je zárukou ich dôverihodnosti. Žiaľ anonymita netu k dôverihodnosti tejto práce nepridáva. Je to škoda, lebo sú to veci, ktoré dávajú zmysel a bola by škoda keby zapadli prachom na nejakej web stránke len preto, že nevieme kto je ich autorom a či ich autor je dosť erudovaný odborník aby písal takúto apológiu. Ak ste takýto odborník, tak to trošku doplňte, dajte si to zrecenzovať a vydajte to ako publikáciu. Budem prvý kto si to pobeží kúpiť.
05.08.2005
sciki    Reagovať
Re: Re: Máš pravdu
Nechápem, ako som mohol napísať dôver(i)hodné a to trikrát. Asi mi šiblo. Prepáčte.
27.10.2006
luba    Reagovať
definicia sekty ti unikla...
mily kazatel, si zle informovany, co sa tyka sekty a jehovovych svedkov. Sekta je odnozou nejakeho nabozenstva a uctieva svojho vodcu. Z toho vychadzam, ze svedkovia nie su sektou, lebo neuctievaju ziadneho jedneho cloveka a neda sa povedat, ze by boli odnozou. Svoje ucenie zakladaju na vzore krestanstva z prveho storocia ako to podava Biblia. ale chapem ta...niekedy cloveka predsudky velmi ovplyvnia...
22.10.2006
hmmm    Reagovať
hmmmm
asi sa tomu naozaj nerozumies pretoze jehovovi svedkovia praveze vyvracaju svatu trojicu ze to je nespravne ucenie a sekta znamena ze sa uctieva nejaky clovek a oni uctievaju praveho boha myslim ze by som ti dala asi 4 ak nie 5 nemas doveryhodne podklady!!!
 
späť späť   1  |   2  |  3    ďalej ďalej
Copyright © 1999-2019 News and Media Holding, a.s.
Všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo šírenie obsahu je zakázané bez predchádzajúceho súhlasu.