Zaujímavosti o referátoch
Svedkovia Jehovovi - Nebezepečné ...
22.04.2012
erika
Reagovať
nebezpecna sekta???!!!
zaujimalo by ma v com je " sekta svedkov jehovovych" nebezpecna. ziju podla biblie, nikomu neskodia. preco si myslite, ze pravo na biblicke vzdelanie a jeho chapanie maju len teologovia? sama studujem teologiu tretim rocnikom. som velmi spokojna a vela mi to duchovne dava. bohuzial nasi radovi veriaci nemaju ani sajnu o tom, co je to biblia. radovi svedkovia jehovovi ano. nezastavam sa ich, ale nevidim nic zle a nebezpecne na ich cinnosti
23.04.2012
Mgr.
Reagovať
Re: nebezpecna sekta???!!!
A ešte niečo, ako študentka teologie môže napísať, že svedkovia žijú podľa Biblie.
1, odmietajú sviatosti
2, odmietajú učenie o Najsvätejšej trojici
3, ku krížu majú doslova odpor
4, neslávia Vianoce Narodenie Pána
5, neslávia Veľkú noc
6, popierajú zmrtvychvstanie Ježiša
Veď o tomto píše sv,. Písmo.
Dalej Podľa svedkov jehovových opravdivé zmrtvychvstanie sa neuskutočnilo.
Vzali Ti Krista, v ktorého si veril, v ktorého verili tvoji rodičia a v ktorého verí toľko ľudí a kážu Ti veriť v akéhosi ducha, ktorý sa stal človekom a potom opäť duchom.
Prečítaj si knihu Svedkovia : Od Wladyslaw MAJKA kto sú a čo učia Svedkovia Jehovovi
Seleziánske katechetické stredisko Bratislava
1, odmietajú sviatosti
2, odmietajú učenie o Najsvätejšej trojici
3, ku krížu majú doslova odpor
4, neslávia Vianoce Narodenie Pána
5, neslávia Veľkú noc
6, popierajú zmrtvychvstanie Ježiša
Veď o tomto píše sv,. Písmo.
Dalej Podľa svedkov jehovových opravdivé zmrtvychvstanie sa neuskutočnilo.
Vzali Ti Krista, v ktorého si veril, v ktorého verili tvoji rodičia a v ktorého verí toľko ľudí a kážu Ti veriť v akéhosi ducha, ktorý sa stal človekom a potom opäť duchom.
Prečítaj si knihu Svedkovia : Od Wladyslaw MAJKA kto sú a čo učia Svedkovia Jehovovi
Seleziánske katechetické stredisko Bratislava
25.03.2016
tomislav
Reagovať
Re: Re: nebezpecna sekta???!!!
A presne práve preto žijú podľa Biblie. Sám len hľadám a pátram po toku informácii, ktorý mi bude dávať význam, ale aj Tebe by sa možno oplatilo prečítať túto knihu. Pretože v biblii žiadna Veľká Noc ani Vianoce nie sú. Sú to sviatky vymyslené cirkvou, ktoré nahradili pohanské sviatky, hlavne zimný a letný slnovrat, príchod jari a podobne. Takže začni trocha pátrať, jediné sviatky, ktoré sa v Biblii spomínajú sú sabaty a Veľká Noc je tam len raz, teda nie ako Veľká Noc, ale tzv. "paša" a aj to v úplne inom kontexte. Porovnaj si takisto dátumy, lebo vôbec nie je náhoda, že sa tie tvoje "pravé" sviatky oslavujú plus mínus dva-tri dni okolo tých pohanských, ktoré boli storočia skôr, že?
Kríž. A prečo nemať k nemu odpor? V biblii sa spomína ako drevo, v doslovnom preklade z gréčtiny a šlo o spôsob popravy, uctieval/a by si slučku, ak by Ježiša obesili? Takisto kríž ako symbol tu bol omnoho skôr ako kresťanstvo, či už vo vyobrazovaní babylonských bohov alebo v kontexte gréckym Mitrasom a tak ďalej, dá sa o tom písať nekonečne, takmer.
Tak si najprv urovnaj fakty, nie som JS, ani mi na nich nezáleží, ale osočuješ niekoho, kto sa vyhýba pohanským symbolom a snaží sa držať Písma, zatiaľ čo ty veríš v bludy, ktoré do Teba vtĺkali odmalička a sám/a si si o tom nezistil/a nič...
Kríž. A prečo nemať k nemu odpor? V biblii sa spomína ako drevo, v doslovnom preklade z gréčtiny a šlo o spôsob popravy, uctieval/a by si slučku, ak by Ježiša obesili? Takisto kríž ako symbol tu bol omnoho skôr ako kresťanstvo, či už vo vyobrazovaní babylonských bohov alebo v kontexte gréckym Mitrasom a tak ďalej, dá sa o tom písať nekonečne, takmer.
Tak si najprv urovnaj fakty, nie som JS, ani mi na nich nezáleží, ale osočuješ niekoho, kto sa vyhýba pohanským symbolom a snaží sa držať Písma, zatiaľ čo ty veríš v bludy, ktoré do Teba vtĺkali odmalička a sám/a si si o tom nezistil/a nič...
23.04.2016
Mgr.
Reagovať
Re: Re: Re: nebezpecna sekta???!!!
prečítaj si Evanjelium podľa Jána 2.kapitola...
13 verš
Blízko bola židovská Veľká noc a Ježiš vystúpil do Jeruzalema.
/ako vyhnal Ježiš predavačov a peňazomencov z chrámu...a povedal im nerobte z chrámu môjho Otca tržnicu/
alebo . to isté evanjelium 23 verš ?
Keď bol cez veľkonočné sviatky v Jeruzaleme, mnohí uverili v jeho meno, lebo videli znamenia, ktoré robil.
13 verš
Blízko bola židovská Veľká noc a Ježiš vystúpil do Jeruzalema.
/ako vyhnal Ježiš predavačov a peňazomencov z chrámu...a povedal im nerobte z chrámu môjho Otca tržnicu/
alebo . to isté evanjelium 23 verš ?
Keď bol cez veľkonočné sviatky v Jeruzaleme, mnohí uverili v jeho meno, lebo videli znamenia, ktoré robil.
05.08.2015
badatel
Reagovať
Re: Re: nebezpecna sekta???!!!
Nebezpeční sú tí,ktorí spravili z monoteistického náboženstva,polyteistické,z nezrozumiteľnou trojicou. Je zaujímavé,prečo žiadny cirkevný otec,apologéta,kresťan neveril v trojicu do konca tretieho storočia?! A to aj napriek tomu,že boli "uvedení do celej pravdy duchom svätým"?!
Teda,jediný záver je ten,že nebiblická trojica nebola súčasťou zjavenej pravdy,ale dôsledkom odpadnutia od pravdy.
Dielo New Catholic Encyclopedia (1967) podrobne rozoberá Trojicu a pripúšťa: „Trinitárska dogma v podstate vznikla koncom 4. storočia... Formulácia ‚jeden Boh v troch Osobách‘ sa nepresadila a určite nebola úplne pojatá do kresťanského života a do kresťanského vyznania viery skôr ako koncom 4. storočia.“
Alebo ako tvrdí dominikánsky kňaz Marie-Émile Boismard vo svojej knihe À l’aube du christianisme—La naissance des dogmes (Úsvit kresťanstva — zrod dogiem) napísal: „Vyjadrenie, že v jednom Bohu sú tri osoby... nikde v Novom Zákone nenájdete.“
Satan je luhár a je v Písme nazvaný -"drak" ,....a tí obvykle mali tri hlavy! Za trojicou stojí satan,ktorý takto zdeformoval kresťanstvo.
Ved,kto pozná históriu,tak vie,že po jej vzniku sa dialo v "kresťanstve" to,čo bolo všetko možné,len nie náboženstvo lásky,ale náboženstvo násila,neznášanlivosti a tmárstva!
Teda,jediný záver je ten,že nebiblická trojica nebola súčasťou zjavenej pravdy,ale dôsledkom odpadnutia od pravdy.
Dielo New Catholic Encyclopedia (1967) podrobne rozoberá Trojicu a pripúšťa: „Trinitárska dogma v podstate vznikla koncom 4. storočia... Formulácia ‚jeden Boh v troch Osobách‘ sa nepresadila a určite nebola úplne pojatá do kresťanského života a do kresťanského vyznania viery skôr ako koncom 4. storočia.“
Alebo ako tvrdí dominikánsky kňaz Marie-Émile Boismard vo svojej knihe À l’aube du christianisme—La naissance des dogmes (Úsvit kresťanstva — zrod dogiem) napísal: „Vyjadrenie, že v jednom Bohu sú tri osoby... nikde v Novom Zákone nenájdete.“
Satan je luhár a je v Písme nazvaný -"drak" ,....a tí obvykle mali tri hlavy! Za trojicou stojí satan,ktorý takto zdeformoval kresťanstvo.
Ved,kto pozná históriu,tak vie,že po jej vzniku sa dialo v "kresťanstve" to,čo bolo všetko možné,len nie náboženstvo lásky,ale náboženstvo násila,neznášanlivosti a tmárstva!
06.10.2015
Mgr.
Reagovať
Re: Re: Re: nebezpecna sekta???!!!
ahoj bádatel
Prameň viery
Veď kto iný premáha svet, ak nie ten, kto verí, že Ježiš je Boží Syn? On je ten, ktorý prišiel skrze vodu a krv, Ježiš Kristus. Nielen skrze vodu, ale skrze vodu a krv. A Duch to dosvedčuje, pretože Duch je pravda. Lebo traja sú, čo svedčia: Duch, voda a krv; a títo traja sú zajedno.
Ak prijímame svedectvo ľudí, Božie svedectvo je väčšie; pretože Božie svedectvo je to, že svedčil o svojom Synovi. Kto verí v Božieho Syna, má svedectvo v sebe. Kto neverí Bohu, robí ho luhárom, pretože neuveril svedectvu, ktoré vydal Boh o svojom Synovi.
A toto svedectvo je, že Boh nám dal večný život a tento život je v jeho Synovi.
Kto má Syna, má život; kto nemá Syna, nemá Boží život.
prvý Jánov list 5 kapitola . 5 verš
Prameň viery
Veď kto iný premáha svet, ak nie ten, kto verí, že Ježiš je Boží Syn? On je ten, ktorý prišiel skrze vodu a krv, Ježiš Kristus. Nielen skrze vodu, ale skrze vodu a krv. A Duch to dosvedčuje, pretože Duch je pravda. Lebo traja sú, čo svedčia: Duch, voda a krv; a títo traja sú zajedno.
Ak prijímame svedectvo ľudí, Božie svedectvo je väčšie; pretože Božie svedectvo je to, že svedčil o svojom Synovi. Kto verí v Božieho Syna, má svedectvo v sebe. Kto neverí Bohu, robí ho luhárom, pretože neuveril svedectvu, ktoré vydal Boh o svojom Synovi.
A toto svedectvo je, že Boh nám dal večný život a tento život je v jeho Synovi.
Kto má Syna, má život; kto nemá Syna, nemá Boží život.
prvý Jánov list 5 kapitola . 5 verš
09.11.2015
anonym
Reagovať
Re: Re: Re: Re: nebezpecna sekta???!!!
Protichodná zmena výkladu Biblie a rôznych zákazov a príkazov počas existencie SJ:
zakazujú očkovania, ktoré považujú za požívanie krvi a prirovnávajú ho k smilstvu (Zlatý vek, 4. 2. 1931)
povoľujú očkovania (Strážna veža, 15. 12. 1952)
vyzdvihujú prednosti očkovania (Prebuďte sa!, 22. 8. 1965)
odsudzujú transplantácie ako kanibalizmus (Strážna veža, 15. 11. 1967)
povoľujú transplantácie (Strážna veža, 15. 3. 1980)
vyzdvihujú prednosti transplantácie (Strážna veža, 15. 5. 1984)
zakazujú krvné transfúzie ako „pohanské a Boha znesväcujúce" (Strážna veža, 1945)
povoľujú niektoré zložky krvi v liekoch na hemofíliu, Faktor VIII, imunoglobíny a albumín (Prebuďte sa!, 22. 7. 1982)
zakazujú očkovania, ktoré považujú za požívanie krvi a prirovnávajú ho k smilstvu (Zlatý vek, 4. 2. 1931)
povoľujú očkovania (Strážna veža, 15. 12. 1952)
vyzdvihujú prednosti očkovania (Prebuďte sa!, 22. 8. 1965)
odsudzujú transplantácie ako kanibalizmus (Strážna veža, 15. 11. 1967)
povoľujú transplantácie (Strážna veža, 15. 3. 1980)
vyzdvihujú prednosti transplantácie (Strážna veža, 15. 5. 1984)
zakazujú krvné transfúzie ako „pohanské a Boha znesväcujúce" (Strážna veža, 1945)
povoľujú niektoré zložky krvi v liekoch na hemofíliu, Faktor VIII, imunoglobíny a albumín (Prebuďte sa!, 22. 7. 1982)
08.01.2013
Honza
Reagovať
Re: Re: nebezpecna sekta???!!!
O tom pise svate pismi NE nepise, nejsem SJ. ale SJ.jsou jediny kteri pouzivaji svate pismo cize bibli a ja ji ctu kazdy den uz nekolik mesicu a ted jsem u RIMANUM a zatim jsem to co tady pisete nenasel ,je videt ze si to jen myslite proto ze to ,,NEKDO,,rikal nevite nic proto ze necitate.
08.01.2013
Mgr.
Reagovať
Re: Re: Re: nebezpecna sekta???!!!
Honza :
Biblia o tom píše, čítaj lepšie a určite to tam nájdeš,.
Biblia o tom píše, čítaj lepšie a určite to tam nájdeš,.
05.07.2012
Magdaléna Nová
Reagovať
Re: nebezpecna sekta???!!!
Nebezpeční sú v tom, že neslúžia Bohu, ale vymyslenej organizácii. S človekom sa priatelia iba vtedy, ak má také isté názory ako oni. Či je toto skutočná láska? Potláčajú akýkoľvek náznak sebarealizácie. Filozofovať môžeš iba v medziach, ktoré Ti vytýči ich Strážna veža. Ubíjajú ducha slobody.
02.04.2013
lukas
Reagovať
Re: Re: nebezpecna sekta???!!!
Oni nesluzia bohu ale vymyslenej organizacii?????? A sktorej planety ste. Prava viera su svedkovia jehovovi a oni veria v praveho boha a ostayne nabozenstva su len vymysel. A hlavne cirkev katolici to su satanovy sluzobnici sa hambite ako pisete o slusnych ludoch oni su ty spravny ludia
07.07.2012
badatel
Reagovať
Re: Re: nebezpecna sekta???!!!
Ak niekto odmieta zabiť svojho blížneho,a používať akúkolvek formu násilia,tak je zlý,nebezpečný. Na druhej strane,cirkev známa/KC/ netoleranciou,zabíjaním,mučením,prenasledovaním,neakceptovaním iného názoru-tak tá je "vyvolená"? Je zrejme ,že niekto má nejak pomýlené normy,toho ,čo je správne a čo nie.A to len preto,že KC viac dbá na ludské náuky ako na Božie Slovo.
11.07.2012
Mgr.
Reagovať
Re: Re: Re: nebezpecna sekta???!!!
Bádateľ nejako si začal vytrčať rožky.
Ved aj ty si bol v tejto katolic.cirkvi pokrstený, a stále máš platný krst.
Jedno z božích prikázaní je nezabiješ.
Katolic.cirkev má stále to isté učenie.
A čo svedkovia jehovovi koľkokrát ho už menili ? Tak čo ? Čo teraz na to povieš ty ?
A dalšia vec sektárov spoznáš podla toho, že rozriedujú božie slovo.
Dokonca nemajú ani jasno, či chcú byť spasený alebo nie. Aj v tomto sú takí nejednotní, že odpoved od svedka znela, že väčšina svedkov nechce byť spasená.
Tak potom po akej ceste to kráčate a kam smerujete ? Tak prečo potom ste tu na svete ?
Ved aj ty si bol v tejto katolic.cirkvi pokrstený, a stále máš platný krst.
Jedno z božích prikázaní je nezabiješ.
Katolic.cirkev má stále to isté učenie.
A čo svedkovia jehovovi koľkokrát ho už menili ? Tak čo ? Čo teraz na to povieš ty ?
A dalšia vec sektárov spoznáš podla toho, že rozriedujú božie slovo.
Dokonca nemajú ani jasno, či chcú byť spasený alebo nie. Aj v tomto sú takí nejednotní, že odpoved od svedka znela, že väčšina svedkov nechce byť spasená.
Tak potom po akej ceste to kráčate a kam smerujete ? Tak prečo potom ste tu na svete ?
08.07.2012
Magdaléna Nová
Reagovať
Re: Re: Re: nebezpecna sekta???!!!
Zaujímavé je, že organizácia SJ si všíma a kritizuje iba druhé náboženstvá. Vidí triesku v oku druhých, ale tŕň vo svojom vlastnom oku nevidí. Myslíš si, že sú neomylní? Všetci sú omylní, lebo všetci sme ľudia. Ja nezastupujem KC, ale poviem Ti, že aj v nej sú dobrí ľudia, tak ako sú zlí aj medzi SJ. Pozrel si si materiály, ktoré písali SJ pred 50 rokmi, 20 rokmi a teraz? Máš k nim prístup? Uvidel by si, koľko odlišností by si tam našiel. To, čo bolo dobré pred 20 rokmi, dnes už nie je. Myslíš, že Boh mení názory?
08.07.2012
Magdaléna Nová
Reagovať
Re: Re: Re: nebezpecna sekta???!!!
Vieš, koľkých ľudí poznám, ktorí nikoho nezabili, ani neokradli? Tu ide o niečo iné. Ide tu o organizáciu, ktorá nehľadí na jednotlivcov, ale na celok. Či nie je dôležitý každý jeden ľudský život? Na to, aby človek vedel, čo je správne a čo nie, nemusí podliehať žiadnej organizácii. Stačí mu na to jeho zdravý "sedliacky" rozum. Načo neustále čítanie stále nových časopisov, keby nešlo hlavne o peniaze?
19.06.2012
petra
Reagovať
Re: nebezpecna sekta???!!!
Pýtaš sa prečo je nebezpečná sekta Svedkovia Jehovoví. Nie len táto ale všetky ostatné sekty sú pre spoločnosť nebezpečné.
Ľudia v týchto sektách sú ľahko manipulateľní a ani si to vôbec neuvedomujú. To máš pravdu, nie sú to zlí ľudia. Až kým ich nepritlačia a nevsugerujú, čo majú robiť. Veď ako ináč vysvetlíš, že sa rodičia dokážu vzdať svojich detí a naopak. Keď podľa Biblie je rodina nadovšetko. Preto ani nestrpia vo svojich rádoch iný názor ako prezentuje ich organizácia. Neviem, čo by sa stalo s touto organizáciou keby sa im zastavili príspevky, ktoré všetci členovia posielajú do Ameriky. Majú vybudované celkom slušné impérium. Nedá sa žiť od slova do slova podľa Biblie a jednotlivých veršoch vytrhnutých z kontextu. Keby si čítala Bibliu, tak pochopíš, ako oni rozmýšľajú alebo vlastne oni nerozmýšľajú. Tam je to zakázané. Iný názor nikdy nepripustia, ináč by ťa vylúčili a všetci by s tebou prestali komunikovať, i keď sa dovtedy tvárili ako ozajstné sestry a bratia ako sa nazývajú. Je to tak povrchné, až mi je z toho zle.
Petra
Ľudia v týchto sektách sú ľahko manipulateľní a ani si to vôbec neuvedomujú. To máš pravdu, nie sú to zlí ľudia. Až kým ich nepritlačia a nevsugerujú, čo majú robiť. Veď ako ináč vysvetlíš, že sa rodičia dokážu vzdať svojich detí a naopak. Keď podľa Biblie je rodina nadovšetko. Preto ani nestrpia vo svojich rádoch iný názor ako prezentuje ich organizácia. Neviem, čo by sa stalo s touto organizáciou keby sa im zastavili príspevky, ktoré všetci členovia posielajú do Ameriky. Majú vybudované celkom slušné impérium. Nedá sa žiť od slova do slova podľa Biblie a jednotlivých veršoch vytrhnutých z kontextu. Keby si čítala Bibliu, tak pochopíš, ako oni rozmýšľajú alebo vlastne oni nerozmýšľajú. Tam je to zakázané. Iný názor nikdy nepripustia, ináč by ťa vylúčili a všetci by s tebou prestali komunikovať, i keď sa dovtedy tvárili ako ozajstné sestry a bratia ako sa nazývajú. Je to tak povrchné, až mi je z toho zle.
Petra
20.01.2013
matej
Reagovať
Re: Re: nebezpecna sekta???!!!
Mate pravdu ale ked si u nich nieco pozicate a ne date a chcete odstupit tak vas zabiju alebo vas zaziva pochovaju
20.01.2013
Mgr.
Reagovať
Re: Re: Re: nebezpecna sekta???!!!
Matej napísala som o tom niekoľko príspevkov na tuto temu, vznik a historia svedkov jehov.
metody, nábor a získavanie členov....
metody, nábor a získavanie členov....
05.07.2012
Magdaléna Nová
Reagovať
Re: nebezpecna sekta???!!!
Erika, nie je zlato všetko, čo sa blyští. Ty sa na veci dívaš zvonka, teda zdá sa, že je všetko v poriadku. No zvnútra vyzerá všetko inak. Zrazu zistíš, že nie je úniku. Ak aj je, aj to je iba zdanie. Únik - ale za akú cenu! Ver mi, že mnohí tam zostávajú, lebo sa boja samoty, nechcú opustiť svojich najbližších. To SJ využívajú, psychicky vydierajú svojich členov-nečlenov. Štúdium je skvelá vec, ale ak Ti to zaberá všetok čas, po čase začína byť únavné. To nemyslím štúdium na škole. To skončíš a môžeš ho naďalej využívať vo svojom živote. Ale štúdium SJ je na celý život, 24 hodín denne.
23.04.2012
Mgr.
Reagovať
Re: nebezpecna sekta???!!!
Erika keby, že si taká dobrá a šikovná žiačka tak tu takéto veci nevypisuješ.
Vieš, čo spýtaj sa profesorov, čo ti povedia.
Na fakulte existujú aj také predmety ako religionistika. Druhý predmet netradičná religiozita.
další pojem nové náboženské hnutia alebo netradičné náboženské hnutia.-
Prosím niečo si o o tom naštuduj samoštúdiom.
Vieš, čo spýtaj sa profesorov, čo ti povedia.
Na fakulte existujú aj také predmety ako religionistika. Druhý predmet netradičná religiozita.
další pojem nové náboženské hnutia alebo netradičné náboženské hnutia.-
Prosím niečo si o o tom naštuduj samoštúdiom.
23.04.2012
Mgr.
Reagovať
Re: nebezpecna sekta???!!!
Už, to že odmietaju sviatosti ako priamene Božích milosti.
Tu v takýchto spoločenstvách nastáva zatajovanie infromácii,. učenia a manipulácia.
Otvorenie sa všetko dozviete, až keď sú si isté, že vás získali.
Ide tu o to, aby človeka dostali do línie učenia, myslenia, cítenia a konania.
Často manipulujú s častami sv. Písma.
Vyberaju a vytrhávajú state sv. Písma s kontexte.
Píšem o tom viacerých príspevkoch na tejto stránke.
Tu v takýchto spoločenstvách nastáva zatajovanie infromácii,. učenia a manipulácia.
Otvorenie sa všetko dozviete, až keď sú si isté, že vás získali.
Ide tu o to, aby človeka dostali do línie učenia, myslenia, cítenia a konania.
Často manipulujú s častami sv. Písma.
Vyberaju a vytrhávajú state sv. Písma s kontexte.
Píšem o tom viacerých príspevkoch na tejto stránke.
22.08.2015
Irvin
Reagovať
XgRHhWimldqBVIDz
Thanks for calling http://www.politicaltheology.com/blog/standinginwitness/ buy zopiclone 7.5 mg online He noted that 30-year rates have already increased 1.1 percent from their record low last November, meaning an extra $125 a month in interest payments on a $200,000 mortgage. Most of that increase came during an abrupt run-up in May.
14.08.2015
Dr.Zloduch
Reagovať
Sekta
Prečo ?? nerozdaju čo maju a hned by nebola chudoba na svete tak potom čo sú ???
14.08.2015
Dr.Zloduch
Reagovať
Sekta
Nektory piju krv ajedia telo Katolici si hovoria ludožruti sú to
14.08.2015
Dr.Zloduch
Reagovať
Sekta
Ktora ?cirkev alebo sekta je dobra Každy len ojebava pre seba dobre chce a čo Hlúpaci veria ..Amen cma ..
11.08.2015
Mohamed
Reagovať
fucking jehova
Ovce Ovce jehovove,
História okolo 100rokov
Ročne obraty niekoľko miliard USD
??? Jebe vam kokoti allah Vas všetkých potrestá dzihadom
Takbir allah akbar!!!Zippi Abdullah
Treba Vas prefackať nech sa spamätajte opice jehovove
Otázka z čoho financujete Vašu ,,ovčiu vežu,, je to zadarmo ??? Alebo je to z predaja krvi ktorú darujete ? :-) Koľko krát ten Vás Jehova uhádol koniec sveta ????Ovce jehovove choďte do Iraku a Sýrie uvidíme aky úspech zožnete tam budete posrani keď zbadáte ISIS
História okolo 100rokov
Ročne obraty niekoľko miliard USD
??? Jebe vam kokoti allah Vas všetkých potrestá dzihadom
Takbir allah akbar!!!Zippi Abdullah
Treba Vas prefackať nech sa spamätajte opice jehovove
Otázka z čoho financujete Vašu ,,ovčiu vežu,, je to zadarmo ??? Alebo je to z predaja krvi ktorú darujete ? :-) Koľko krát ten Vás Jehova uhádol koniec sveta ????Ovce jehovove choďte do Iraku a Sýrie uvidíme aky úspech zožnete tam budete posrani keď zbadáte ISIS
18.07.2009
osoba
Reagovať
pravda
Osoba ktorá písala tento referát má pravdu, veľmi dobré poznám túto spoločnosť, je to sekta a má všetky znaky sekty.Takisto pred svetom sa tvária JS že sú najlepší, ale keď človeka dostanú je to ba až diabolské, mimo tu píše že žiju podľa biblie..... no ale podľa akej biblie, tá ich biblia je upravená ich základateľom, ktorý o sebe vyhlasoval že pozná základne jazyky v ktorej bola biblia napisaná a to latinský, hebrejský a grécky tento základateľ mal viacero súdov a na jednom z nich kde tvrdil že on pozná tieto jazyky a preložil bibliu z pôvodných jazykov Lat,.Gr.Hebr. tak mu dali čítať knihu v tých jazykoch a nevedel ani ceknuť, čiže sám sa odhalil že klame, a potom ako môžu mať pravú bibliu ktorú on preložil? tá biblia je celá povytrhovaná z kontexu, čiže je nepravá a falošná, takisto JS si vyberaju len to čo im pasuje z biblie. Tak ako to porovnavať ....? majú pravdu to určite nie.Ježiš povedal nehádžte perli sviniam....... čo robia JS? s Bibliou? prekrucaju ju, To čo je v tomto referáte je pravdivé, vy čo tu reagujete nie ste nestranný ale ste určite z tejto sekty. A ešte niečo Aký bol zakladateľ tejto sekty? mal viacero podvodov za ktoré bol súdeny a odsudený napríklad rozširoval že ma zazračnu pšenicu, a bol za to aj odsudeny za podvod. Rozširoval že bude konec sveta a mal aj presné výpočty na roky , dátumi a aj hodiny, podľa jeho výpočtov už malo biť viacero koncov sveta, a ani jeden nebol sme tu už prsne neviem koľká generácia po ňom a po jeho výppočtoch o onci sveta, ppotom sa pozrime na to logicky, ak je nejaký konec , môže niečo pokračovať? myslím konec sveta, to by sme tu už ani namali biť.Ježiš povedal že kedy bude konec sveta nikto nevie iba Otec, a tu sa nejaký zaakladateľ sekty rovná Bohu.Nieje to opovažlivosť??? Aky mal život? stačí povedať asi len toľko že zomrel v rýchliku keď utekal so svojou milenkou pred súdom. Môže biť niekto takýto spravodlivý? A čo jeho nasledovnici, to je ako stádo oviec ktoré bezhlavo poslúcha všetky tieto výmysli
05.08.2015
badatel
Reagovať
Re: pravda o koncoch
Len dávam do pozornosti,že RKC a protestanti,na jeden mylný názor očakávaného konca,mali 50 takýchto koncov v priebehu svojej histórie. A to mnohé boli nesmierne dramatické a vyžiadalo si to aj obete na životoch. Asi si treba viac naštudovať podobenstvo "o brvne a slamke v oku"!
Aby som nehovoril do vetra,prikladám niekoľko desiatok takýchto koncov v réžií trinitárskeho kresťanstva....:http://www.diskusneforum.sk/tema/konce-sveta-v-dejinach-krestanstva
Aby som nehovoril do vetra,prikladám niekoľko desiatok takýchto koncov v réžií trinitárskeho kresťanstva....:http://www.diskusneforum.sk/tema/konce-sveta-v-dejinach-krestanstva
09.11.2014
fdaae
Reagovať
pozor pozor
pozor na tých čo chcú aby ste sa priveľa modlili vyspovedali aby ste sa zmenili na čistých a dobrých a potom vás zoberú nenápadne na ich rituály. ..V taliansku a vo vatikane sú nebezpečný chodia do kostolov menia fararov a menia ľudí úplne na zrúdy ktoré sa podobajú Strigam a vampirom . ..biela pleť čierne vlasy,veľký nos a napichane pery!!!!!Toto zlo sa šíri po celom svete a milí sú na vás..
10.09.2014
Juraj
Reagovať
Svedectvo
http://www.youtube.com/watch?v=WReMbLFgcPQ
tu je svedectvo jedného svedka ktorého vyhodili lebo sa držal Písma,..
tu je svedectvo jedného svedka ktorého vyhodili lebo sa držal Písma,..
18.11.2013
Peter Rousek
Reagovať
odporučam pozrieť všetkym
odporučam pozriet všetkym....či krestanom, evanjelikom, svedkom J.....toto video, tu mate skutočnu realitu....prestante polemizovať o biblii ale radsej čitajte a pozerajte fakty o ktorých možno neviete...tu je jeden z nich................http://www.youtube.com/watch?v=62nGnCOGJ2I
18.11.2013
Peter Rousek
Reagovať
uznavam iba Boha
Verím v Boha, modlím sa pravidelne, verím božiemu slovu ale nepotrebujem chodiť do žiadneho kostola ani do žiadnej svätaj spoločnosti, pretože si nemyslim, že to čo robi cirkev a to je jedno aka nieje spravne...Zdieraju ludi ked chodia miništranti s košikom a chcu od ludi peniaze....to nemá s vierou veru nič spoločneho, a urcite sa to ani Bohu nepači to čo robí trebars Rimskokatolicka cirkev. Veriaci by mali žiť skromnym životom a nie ako teraz, že farari maju super auta, a tí vo Vatikane ani nehovorím.... Vatikán sa pripravuje na prichod mimozemskeho boha s malym b. ktorého prijme papež a bude učit falošnu vieru....Že prišli z inej planety, ale v skutočnosti to niesu mimozemstania ale padlí anjeli, ktorí sa dokažu premeniť do akejkolvek podoby z mesa a kostí....aj na človeka a dokonca satan sa vie premeniť aj na sameho anjela či falošneho Ježiša Krista.....Mimozemstania su realny z mesa a kosti ale niesu to ludia z inej planety ale padli anjeli ktorí maju ludi zviesť na falošnu vieru.....tomu ja verím.....aj v Biblii sa piše , že pridu falošny učenci ktorí a niektorí z nich sa budu vydávať za samotneho Ježiša....ale neverte im.
08.10.2013
katie
Reagovať
nebezpecne pozor
Tato sekta je velmi nebezpecna! Dajte si pozor, to co vyzera pekne je iba manipulacia a hra, doslova vymyvanie mozgov! Ak ta dostali medzi seba, jedina moznost na to, aby si si to uvedomil je uplne odist na nejaky cas, ako pre koho, je to individualne, 2 mesiace az rok, potom sa tam zastav a uvidis comu si hovoril viera!!! Potom objavis novu slobodu, zivot, nadej, lasku, a nebudes chciet to klamstvo a vymetenost ani vidiet!!
09.07.2013
katty
Reagovať
Svedkovia
zaujimave komentare ... vela ludi SJ osocuje a rozprava veciach o ktorych nic nevie ,alebo ich ma z pocutia, rozprava o nich ako o sekte ale zaujimave je ze na Slovensku je to registrovane nabozenstvo tak potom si s prepaceniem KC "kadi do huby".Ved aj v biblii sa pise ,ze budu mat vela odporcov.Svedkovia zvestuju dobre posolstvo a prvym svedkom bol sam Pan Boh ked oznamoval posolstvo ludom na zemi .Kazdy , kto uraza SJ uraza aj Boha.
23.07.2013
Mgr.
Reagovať
Re: Svedkovia
Katty
ako mohol byť prvým svedkom jehov.Pán Boh, ked svedkovia vznikli 2000 rokov po Kristovi..
a to v roku 1931 a hlavná centrála je Brooklyne...
ako mohol byť prvým svedkom jehov.Pán Boh, ked svedkovia vznikli 2000 rokov po Kristovi..
a to v roku 1931 a hlavná centrála je Brooklyne...
26.08.2013
katty
Reagovať
Re: Re: Svedkovia
myslela som tym ze bol prvym evanjelistom ktory hlasal o bozom kralovstve...
08.09.2013
katty
Reagovať
Re: Re: Re: Re: Svedkovia
ČO ZNAMENÁ byť evanjelistom? Toto slovo je preklad gréckeho výrazu euaggelistés, čo úzko súvisí so slovom euaggelion, ktoré znamená „dobré posolstvo“. Evanjelista je teda kazateľ alebo hlásateľ dobrého posolstva.
Všetci praví kresťania sú evanjelistami, pretože hlásajú dobré posolstvo o Božom Kráľovstve. Apoštol Pavol vhodne napomínal Timoteja, aby ,konal dielo evanjelistu‘. Timotej mal túto prácu brať vážne. Pavol ho nabádal, aby ,zostal triezvy vo všetkom‘ a ,dovŕšil svoju službu‘. — 2. Timotejovi 4:5.
Všetci praví kresťania sú evanjelistami, pretože hlásajú dobré posolstvo o Božom Kráľovstve. Apoštol Pavol vhodne napomínal Timoteja, aby ,konal dielo evanjelistu‘. Timotej mal túto prácu brať vážne. Pavol ho nabádal, aby ,zostal triezvy vo všetkom‘ a ,dovŕšil svoju službu‘. — 2. Timotejovi 4:5.
09.07.2013
Mgr.
Reagovať
Re: Svedkovia
Svedkovia vznikli v roku 1931 a ich hlavný sídlo je Brooklyn v USA...
a vznikli 2000 rokov po Kristovi
a vznikli 2000 rokov po Kristovi
07.08.2013
soldier
Reagovať
treba zrusit sektu jehovistov
Milan mam vycvik v PSU v ziline a ver ze nemam problem zlozit troch chlapov bez zbrane a vidim ze patris aj ty k tym fanatikom z tejto sekty dufam ze nikdy nestretnem takeho aky si ty lebo asi sa nezdrzim lebo len otravujete slusnych ludi tymi sektarskymi bludmi. Mal som jednu znamu co sa dala tiez oblbnut a ked chcela odtial vystupit tak sa jej ta sekta vyhrazala roznymi sposobmi len aby nevystupila
23.07.2013
soldier
Reagovať
treba zrusit sektu jehovistov
Stretnut jednoho z ich vodcov tak mu predvediem jedno z mojich svedectiev z mojho vycviku !!!
04.08.2013
Milan
Reagovať
Re: treba zrusit sektu jehovistov
JS sú -"náboženskou spoločnosťou",ktorá je registrovaná aj na Slovensku. A ak hovoríš o "vodcovi" JS,tak oni majú len jedného-Ježiša Krista.A toho sotva ty zrušíš! Ale je viac ako isté,že teba on zruší!
A aký máš výcvik? Nebodaj máš "bobríka zdatnosti"? Izaiáš 54:17 hovorí:" Nijaká zbraň, kovaná na teba, sa nepodarí a každý jazyk, čo sa proti tebe zdvihne na súde, usvedčíš. To je údel sluhov Pánových a ich spravodlivosť u mňa - hovorí Pán."
Tak prestaň so siláckymi rečami,tie neplatia na JS! Komplexy si lieč inak!
A aký máš výcvik? Nebodaj máš "bobríka zdatnosti"? Izaiáš 54:17 hovorí:" Nijaká zbraň, kovaná na teba, sa nepodarí a každý jazyk, čo sa proti tebe zdvihne na súde, usvedčíš. To je údel sluhov Pánových a ich spravodlivosť u mňa - hovorí Pán."
Tak prestaň so siláckymi rečami,tie neplatia na JS! Komplexy si lieč inak!