referaty.sk – Všetko čo študent potrebuje
Elvíra
Štvrtok, 21. novembra 2024

Pobox

ATLAS

Prihlásenie

@atlas.sk
Zaujímavosti o referátoch
Homosexualita
Meno:
E-mail:
Nadpis:
Text príspevku:
31.01.2012
lulu    Reagovať
stále nerozumiem
No veď ja som nehovorila o finančnej odmene v práci. Z môjho pohľadu je to až choré, čo dokáže človek povystrájať kvôli nejakému imaginárnemu Bohu. Pre mňa nepochopiteľné.
Normálny človek koná dobro prirodzene. Nepotrebuje k tomu Boha. Lebo Ty sama dobre vieš, že viera ešte nie je zárukou, že človek bude dobrý.

Vieš že vedecký odhad je 8,7 druhov živočíchov a rastlín na našej Zemi? Pre stvorenie podľa Biblie trošku priveľa. A to ani nehovorím, že všetkým živočíchom dal vraj Adam meno.
Nemôžem prísť na to, ktorú časť mozgu treba zablokovať, aby ste tak slepo verili akejkoľvek somarine, ktorá je napísaná v Biblii.
31.01.2012
Mgr.    Reagovať
Re: stále nerozumiem
Ani ja som nehovorila o fin.stránke.
Ja nechcem, byť podvýživený kresťan.
/ chodím na sv. omšu napr. aj vo všedný deň, čítam v kostole ...atď/
-idem vždy keď mám čas.

U sv. Pavla čítame: v Bohu žijeme, hýbeme sa a sme.

Lebo v ňom žijeme, hýbeme sa a sme,
/Sk 17,28/
Ježiš mu odpovedal: "Ja som cesta, pravda a život. Nik nepríde k Otcovi, iba cezo mňa. /Jan 14,6/
Ježiš je cesta, pravda a život.
Vedela si, že kresťania veria v Trojjediného Boha.
27.01.2012
lulu    Reagovať
chyba spojenia
Aj pokazený počítač môže prerušiť diskusiu.
No poďme k veci. Tak Ty nič nečakáš? Ale nehovor. Vari nechceš byť spasená a ísť do Raja? Celý Tvoj život je len o tom, aby bol Boh spokojný, tak prosím Ťa nekecaj, že nič nečakáš.
27.01.2012
Mgr.    Reagovať
Re: chyba spojenia
Aj ja, že čo je s tebou. Ano chcem, byť spasená. Ja nechcem, byť kresťanom, ktorí iba podlieza latku, chcem robiť niečo naviac, navyše, tak ako to robím napr. v práci, že plním, robím úlohy aj nad rámec v prac. náplni, a nič za to nečakám.
Takto to robím v práci, ale aj vo vzťahu k Bohu, k viere ...atď.
18.01.2012
lulu    Reagovať
lepší ľudia
A to sa veľmi mýliš. Ja som super pozitívna.
A keď chceš vedieť, ja mám určite vo svojom oku riadne brvno. Teda z Vášho pohľadu. Ja sa do neba nechystám.
Žijem dobre ( v rámci možností ) tu a teraz.
Som lepšia, lebo za to nečakám žiadnu odplatu. Teší ma, byť k ľuďom dobrá a pomáhať. Na rozdiel od Vás za to nič nechcem, ani nečakám.
No už len nedeľná bohoslužba s Vás robí lepších ľudí.
19.01.2012
Mgr.    Reagovať
Re: lepší ľudia
Preto kto si myslí, že stojí, nech si dáva pozor, aby nepadol. ( 1.Kor 10:12 )

Ktože vám uškodí, ak budete horliví v dobrom?!
Ale ak aj trpíte pre spravodlivosť, ste blahoslavení.
Neľakajte sa ich hrozieb a neplašte sa, ale uctievajte sväto Krista, Pána, vo svojich srdciach, stále pripravení obhájiť sa pred každým, kto vás vyzýva zdôvodniť nádej, ktorá je vo vás.
Robte to však skromne, s bázňou a s dobrým svedomím, aby sa tí, čo tupia váš dobrý život v Kristovi, zahanbili práve v tom, z čoho vás osočujú.
Lebo je lepšie trpieť za dobré skutky, ak je to Božia vôľa, ako za zlé. /1.Petr. list 13-17/

Aj ja pomáham, tak isto za to nič nechcem ani nečakám.

Dajte si pozor a nekonajte svoje dobré skutky pred ľuďmi, aby vás obdivovali, lebo nebudete mať odmenu u svojho Otca, ktorý je na nebesiach. /Mat 6 :1/
16.01.2012
lulu    Reagovať
dnes...
Ja sa nerobím, ja som.
Kiež by ste boli len na smiech. Ale žiaľ, zloba s Vami máva tak isto, ako s kýmkoľvek iným.
Vieru len zneužívate vo svoj prospech. K vyčisteniu svedomia , ospravedlneniu svojich činov a čo ja viem ešte k čomu.
A hovorím všeobecne, nemyslím Teba.
V dnešnom svete je viera absolútne zbytočná.
17.01.2012
Mgr.    Reagovať
Re: dnes...
Tebe su veriaci ľudia iba na smiech.
Všetko iba zosmiešňuješ.
Vidíš smietku v oku svojho brata, a vo svojom oku brvno nezbadáš /Mat, 7:3/
alebo /Luk. 6:41/
Veľmi sa mýliš, v tom, že viera sa tebe zdá zbytočná.
Dnešní človek, si chce všetko uľahčiť, aj to, čo sa týka viery, plnenie si povinnosti kresťana, napr. účasť na nedeľ.bohosluž.
Prečo píšeš iba negatívne.
12.01.2012
lulu    Reagovať
znova viera
Keď idem ráno so psom, tak zdvíham odhodené sáčky z chrumiek, alebo plastové fľaše. Prečo to robím? No možno to niekoho ťukne, a bude to robiť tiež.
Dúfam, že nemáš deti. Lebo modliť by sa vedeli, ale správať nie.
Lebo Ty máš VŠ. Ja žasnem.

Ste falošní, ako Váš Boh. Kostol si vyzdobíte, a za kostolom smetisko.
V kostole stelesnená dobrota, a vonku katastrofa.

Ak nie je sila v samotnom človeku, žiadny Boh mu nepomôže. To by bola Tereza každá druhá veriaca.
Aj Ty si maximálne veriaca a nerobí Ti problém napísať, čo som komu urobila.
Uctievaš Ježiša, ktorý vraj za Vás zomrel. Mohol si radšej povedať, čo som komu urobil, kašlem na to.

Inak smiešna predstava, že ľudia konajú dobro len vďaka viere v Boha. Stačilo by, keby nekonali zlo, ak veria v Boha.
12.01.2012
Mgr.    Reagovať
Re: znova viera
Vidíš, teraz sa ty robíš lepšia než ja. Lebo ty zbieraš smeti, ale ja nie.
No, ešte raz prepáč, čo som komu urobila.
No, ale už sa o tých smetiach nebavme.

Kostol vyzdobíme, ale aj za ním a okolo musí byť tiež poriadok.
Aké vraj.
11.01.2012
lulu    Reagovať
môj názor
Matka Teraza bola obdivuhodný človek. To že bola láskavá a obetavá žena, nie je zásluha viery. Mala to v sebe. Mohla byť kludne aj Indiánka. Aj tak by pomáhala chorým a biednym.
Zrejme cítila, že je užitočnejšia v biednych krajinách, ako v palácoch Vatikánu. Netrpela predsudkami. Pochopila, čo znamená konať dobro.
Kiež by aj terajší duchovní radšej zdvihli svoje pohodlné vypasené zadky a išli konať niečo užitočné.

A keď už píšeš o vzdialenosti, tak Tvoj Boh je pre mňa rovnako vzdialený, ako ktorýkoľvek iný. Neviem, kde berieš to nadradené presvedčenie.
Čím viacej sa vnáram do viery, tým som viac presvedčená o jej nezmyselnosti, o skrytej zlobe vo Vás, o pretvarovaní sa, falošnosti.
Skrývate sa za vieru a pravda je úplne iná.
Chvála "Bohu" som ateista.
11.01.2012
Mgr.    Reagovať
Re: môj názor
Je to vzdialená kultúra, to ešte nemusí znamenať , že je to nadradené presvedčenie.

Pre teba sú veriaci ľudia, čo majú v sebe skrytú zlobu, pretvárajú sa, ale ty zase hádžeš všetkých ľudí do jedného vreca.
O tej zlobe to asi píšeš o sebe.
11.01.2012
lulu    Reagovať
Re: Re: môj názor
Nie, o zlobe píšem z vlastných skúseností.
A o nadradenosti si ma presvedčila Ty. To bol Tvoj výrok, že Hinduizmus patrí na smetisko dejín.
Ešte o tej nadradenosti, nadutosti a neviem čo ešte. Nechcela si ani zdvihnúť smeť zo zeme. Veď na to máme nezamestnaných. Mihnutím oka sa môžeš ocitnúť v ich radoch.
12.01.2012
Mgr.    Reagovať
Re: Re: Re: môj názor
Prepáč, prečo by som mala zdvihať nejaké smeti po meste zo zeme.
Čo som komu urobila ?
To za trest, alebo či čo ?
A čo som komu urobila, že by som to ja musela zbierať, no prosím prepáč.
Nebudem s VŠ zbierať smeti v meste po zemi. Veď na to máme nízkokvalifikovanú pracovnú silu.
Keď vidím tie smeti, sáčky a iný neporiadok po meste, a najviac okolo supermark., tak si len poviem, čo su ľudia schopný dorobiť.

Svoju prácu mám rada, baví ma, je náročná na admin úkony, postupy a počet úkonov.
V tom sa zhodneme, že matka Tereza bola obetavá a láskavá žena. Ale podľa teba, odkiaľ brala silu na takéto dielo ?

Podľa mňa to bola viera a Boh. Inak, by to ani nedokázala robiť. Stálo ju to veľmi veľa úsilia a námahy, a prekonávala stále nejaké prekážoky.
09.01.2012
lulu    Reagovať
vyspelosť človeka
Večné nie je nič. Ale za Tvojho života sa to určite nezmení, tak si maj svoju konštantu.

Aj fyzik môže veriť, ale ak verí Tvojim spôsobom, tak sa na fyzika len hrá.

Príroda nemá s Bohom nič spoločné. Robí si čo chce. Vyvinuli sme sa z nižších živočíchov. Naše telo je strašne nedokonalé. Takú zlátaninu chceš pripisovať nejakej vyššej bytosti?
Nech robíš čo chceš, žiadny Boh si Ťa nevšimne. Ako by aj mohol, keď existuje iba vo vyvinutom mozgu človeka.

A nikde som nepísala, že som nejako rušila svadobný obrad a správala sa nedôstojne. Len ma pobavia ľudia, ktorí sa v bežnom živote správajú ako hulváti a v kostole sa idú pretrhnúť.
Ja viem že Ty si stelesnená svätosť, ale Hinduizmus patrí na smetisko dejín, všakáno. Inak si opatrná. Hlavne že základ viery je kresťanský. Ak nie, fuj pohania, barbary.
Veď len Vy veríte v toho správneho Boha. Fakt vyspelosť človeka ako vyšitá. Len tak ďalej.
09.01.2012
Mgr.    Reagovať
Re: vyspelosť človeka
Hinduizmus je pre nás vzdialená a ešte raz vzdialená kultúra.
Tak mi potom vysvetli prečo kresťanská mníška bl.Matka Teraza zbierala v Indii v meste Kalkata chorých, biednych a zomierajúcich ľudí na ulici, kde 80 % obyvateľov sa hlási k hinduizmu.
Čo myslíš prečo takto konala ?
08.01.2012
lulu    Reagovať
konštanta
Ak teda chceš byť vedecká a používať vieru ako konštantu, dobre.
Vyjadrím sa. Konštanta je stála veličina. Tá veličina v podobe náboženstva existuje len v tvojom mozgu. V mojom nie.
Náboženstvo a viera sú prítomné, ale nazývať ich konštantou? To je Pí 3,14, alebo iné matematické konštanty.
Hovoriť o náboženstve a viere ako o "stálej veličine" je dosť naduté, povýšenecké, urážajúce, klamlivé....
Jediné čo Ťa ospravedlňuje je to, že si napísala : "viera je u mňa konštanta".
Je to len Tvoja konštanta.

Manželstvo ako také vôbec nezosmiešňujem. Aj keď tie obrady nemajú absolútny vplyv na to, či sa vydarí, alebo nie.
Ak je to taká vážna vec, tak ako je možné, že sa 50% manželstiev rozvádza.

Inak máš pravdu, všetky náboženské obrady sú mi smiešne. Nezabúdaj na to, že Tvoje náboženstvo nie je jediné na svete.
Ty sama inými náboženstvami opovrhuješ. Mne sú len na smiech.
09.01.2012
Mgr.    Reagovať
Re: konštanta
S tou konštantou som to myslela ako vysvetlenie terminologie, doplnenie a rozvinutie významu slova, ako to chápem a vnímam ja.
Viera je konštanta v tom zmysle, a význame ako niečo trvalé, nemenné, stále, večné.

Základné učenie a Božie pravdy vo viere a to čo učí cirkev, sú stále a nemenné.

Jeden fyzik povedal : Kto ochutná vedu, môže povedať, že neverí, ale kto sa do vedy zahlbi musí veriť.

Veda, odhaľuje len tajomstvá prírody, a všetky vedecké poznatky fungujú na prírodných zákonoch, ktoré nám dal Boh.

Keby som sa išla pozrieť na svadbu napr. na úrad, alebo do evanjel alebo pravosl.kostola, budem sa tam správať s úctou a rešpektom.
S tým vysmievaním obradov, by som bola, ale veľmi opatrná. Aj pri takýchto udalostiach, sa ukazuje vyspelosť človeka.
08.01.2012
lulu    Reagovať
konať dobro
Ja sa vždy snažím vyjadrovať všeobecne, čiže nie nemáš, ale nemáte. Ak sa Ťa to osobne dotklo, rozhodne to nebol môj úmysel.
Tiež Ťa chcem len vyprovokovať k nejakej reakcii. Možno podpichujem trochu drsnejšie, ale stále si myslím, že som slušná a nie pejoretívna.

Vieš, Tí moji susedia sa tvária aj skoro každú nedeľu v kostole a vydávajú a ženia deti tiež v kostole. Tak mi to pripadá na tvárenie trošku až moc.
Dokonca sme boli jednému potomkovi na svadbe v kostole. Bolo mi to až smiešne, ako si kľakali a niečo omielali (bolo to spojené aj s omšou). A všetky tie ceremónie okolo. :)
Ja som s dcérou sedela v poslednej lavici, lebo sme nevedeli, čo máme robiť. Len som sa usmievala a predstavila som si suseda na balkóne, ako vykrikuje : Ty k.... vyj...., ako si to zaparkoval, alebo niečo podobné.
A Tí druhí, len čo rodičia vypadnú z domu, majú "žúrku" a šampanské vylievajú aj von oknom. Ha, ha.
Boh je žiaľ slabý strašiak na to, aby ľudia konali dobro.
08.01.2012
Mgr.    Reagovať
Re: konať dobro
Nie nedám sa vyprovokovať. K tej viere a konštantne si sa nevyjadrila.
Vidíš náboženské obrady zosmiešnuješ. Sviatosť manželstva je veľmi vážna vec.
08.01.2012
lulu    Reagovať
tresky plesky
Ale, toto mi nedá. Píše sa spamätala. :)))

Mám dvoch susedov, teda dve rodiny susedov. Vychádzam s nimi dobre, ale oni sa neustále medzi sebou žerú. Sú obe veriace a aj tak sa o sebe vzájomne vyjadrujú ako o kostolných myšiach a podobne. Nadávajú ako pohani (teda hlavne tá jedna), až sa moja dcéra niekedy bojí.
Takže to, čo Ti napíšem, nestojí ani za zmienku. Lebo dráždim len Teba, ale Ty si na to dobrovoľne pristúpila.
Ja som tá posledná, ktorú treba napomínať. Kiež by tí, čo vychádzajú z kostola konali tak, ako sa tvária.

A prepáč, nikdy neodvolám tvrdenie, že v 21. storočí už veda dávno dokázala evolúciu a vznik života inak, ako sa píše v Biblii. Žiadna Eva a Adam.
Ak na tom trváš, nemáš zdravý rozum.
Ale nemusíš čítať, čo píšem. Lebo ja si vždy budem myslieť, že ste obmedzení tupci, ak nehodláte prispôsobiť svoju vieru novým vedeckým poznatkom.
08.01.2012
Mgr.    Reagovať
Re: tresky plesky
Nehovorím o dráždení. Spomínala som možno v niektorých tvojich provokáciu.
Nikde v príspevku som nenapísala, že ma dráždiš, aspoň som si toho neni vedomá, a na nič som neprístúpila.
Ten spomínaný príklad
s tvojho susedctva je smutný, že ľudia, ktorí o sebe tvrdia, že sú kresťania sa takto správajú. A tým nedávajú ani tebe dobrý príklad.
Ja nechcem, aby si niečo odvolávala, o čom si predsvedčená.
Viera je u mňa konštanta
konštanta - je staála veličina
/ konštatný prvok /
- vo význame stály, nemenný, trvalý,večný
O tej pomoci som ťa musela predsa nejako jemne podpichnúť.

Vidíš, a zase používať výrazy ako nemáš zdravý rozum, obmedzení tupci, toto je to ponižujúce.
05.01.2012
lulu    Reagovať
myšlienka
Prosím Ťa, toleranciu nespomínaj. Zabudla si, že diskusia sa začala kvôli homosexuálom?
Ty si fakt "tolerantná".

Ja si vážim len toho, kto za to stojí a kto si to zaslúži.

Ak niekto v 21. storočí popiera evolúciu a trvá na tom, že sme stvorení a rozmnožení len z Evy a Adama, zožne u mňa vždy len (v najlepšom prípade) úsmev.

Ale ani v najmenšom Vás nepodceňujem. Zloba a zákernosť idú ruka v ruke s vierou. Intrigy, nenávisť. No kto sa tým môže pochváliť. Ateisti sotva.

Aby si zasa nevypenila, tak ľudia sú dobrí a zlí. Veriaci, aj neveriaci. To nehrá žiadnu rolu.

Ešte k tomu, že niet mi pomoci. Ty by si mi vari chcela pomáhať? Načo? A ako? Toto nie je ponižujúce a urážajúce? Necítiš ta tak trošku nadradene?
Zamysli sa.
05.01.2012
Mgr.    Reagovať
Re: myšlienka
Vieš, čo podľa teba je normálne keď niekomu v diskusii napíšeš, že je chory, že nemá zdravý rozum to je podľa teba v poriadku. To je to urážajúce...atď

Ja sa ťa len snažím napomenúť, aby si sa spämetala.
Vôbec nepením, v tomto sa veľmi mýliš.
Vieš, čo vlastne ty ma už ničim nemôžeš uraziť.
Nie vôbec sa necítim nadradene.
Chýba ti pokora a ešte raz pokora.
Ja, čo som Ti napísala, naozaj nevidím nič na tom, čo by bolo ponižujúce a urážajúce.
04.01.2012
Mgr.    Reagovať
odpoveď
To je neadekvátne pomenovanie príspevku, a neodvážim sa to ani len v duchu vysloviť. Prebehla som to len očami.
Preto to ani neprebierem do nadpisu.
Ty si kresťan, ale pohanský. Chýba ti pokora.
Neviem, prečo tídinosauri vyhynuli. Prirodzený proces v prírode.
04.01.2012
lulu    Reagovať
Re: odpoveď
Ale, ale. Tak prirodzený proces v prírode. Áno, taký istý, ako evolúcia.
Si čím ďalej, tým lepšia.
Prirodzené procesy v prírode sa Ti hodia, keď nevieš čo.

Ja som sa pýtala, prečo Tvoj Boh stvoril dinosaurov, ktoré ovládali Zem milióny rokov. Načo?
Nevieš. Lebo je to evolúcia.

Môžeš stále nezmyselne omielať že som kresťan. Nič tým nezmeníš. Iba ma utvrdíš v názore, že ste priam chorí ľudia. Toto je už psychóza.

A nenapísala si mi, prečo Boh stvoril muchu cc, ktorá kladie vajíčka do svalu, ktorý potom larvy vyžierajú.
Tak neviem, či nemáme byť leniví, alebo to bola evolúcia.
04.01.2012
Mgr.    Reagovať
Re: Re: odpoveď
Chcem ukázať, že ja som oveľa tolerantnejšia ako ty. Nikdy by som neutočila na osobu a intelekt diskutujúceho, ale ty to robíš často skoro v každom príspevku by som to určite našla.
Neviem, či má táto diskusia vôbec nejaký význam a zmysel.
Ja si vážim každého človeka, ale ty máš s tým stále nejaký problém. Stále nás len podcenuješ, posmievač, a stále hľadáš, ako by si nás ponížila, a ako by si veriacich ešte viac urazila,. Prosím zamysli sa nad tým, čo som teraz napísala. Lebo ak nie, niet ti pomoci.
D
04.01.2012
lulu    Reagovať
parazit Boh
Takže aj pásomnica je na to, aby človek nezlenivel. A mrle, aby sa nezabudol škrabať v zadku. Alebo muchy CC čo kladú vajíčka do svalu. Pekne zákerný Boh.

Pokiaľ viem, stále tvrdíte, že Boh Vám dal slobodnú vôľu. Moja slobodná vôľa je ateizmus. Nie som kresťan.
Krst nebol moja slobodná vôľa.
To, že nezmyselne trváte na tom, že každý pokrstený je kresťan, svedčí jedine o tom, že Vám geometrickým radom ubúdajú ovečky. Tak beriete všetko.

Ale keď až tak strašne na tom trváš, že som kresťan, dobre. Moje deti nie sú. Tak sme mali sviatky Rodiny, ktoré sa skončili 25. decembra. Darčeky dostali podla zásluh, ale nie modliacich, alebo niečo podobné.

No a aby si nezlenivela. Podľa Teba Boh stvoril aj dinosaurov. A potom vyhynuli. To prečo urobil? Nepíš že neriešim. To nerieši Jednoduchá Mária.
Už nemôžeš zapierať, že tu boli. Prečo a načo. Nemáš vlastný názor?
03.01.2012
lulu    Reagovať
lepšie a lepšie
Ja nie som kresťan, tak som rada, že sa šialenstvo nazývané Vianoce skončilo. Konečne môžem ísť do odchodu bez tlačiacich sa davov.

To, že si prečítaš vedecké poznatky, je možno pravda, ale Tvojou hlavou preletia ako Pendolíno. Je to strata času.
Pre mňa si fanatik.
Stvorenie Zeme podľa Biblie je nezmysel. Veda to už dávno dokázala. Ale Vy ste nejaký zadubení.
Potopa celého sveta je nezmysel. Že Noe v arche so všetkými zvermi. Ježiši, to sú kydy.

A najradšej mám Boha pre to, že stvoril všetku tú parazitujúcu háveď. Blchy, vši, mŕle, škrkavky, pásomnice... Aj to bol zámer?

Ak vynecháme ľudí, tak prečo stvoril šelmu a obeť? Prečo nie len baránok? Veď leva sme v Raji nepotrebovali. Sa zobuď.

Žiadny Boh, len evolúcia.

Ak budeš veriť niečomu rozumnému, možno sa pridám. Somariny stvorené davovou psychózou nemusím.
04.01.2012
Mgr.    Reagovať
Re: lepšie a lepšie
Dobre si ma pobavila tým, že nie si kresťan.
Tak potom tým krstom si sa čím stala, no predsa kresťanom.
Ja som pár dní pred vianocami tiež nakupovala, ale nemala som pocit, že som v tlačiacom dave. Nakupovala som v meste, a bola som tiež v tescu.

Už sme zase pri parazitoch. Viem, prečo su blchy, vši...atď, aby človek celkom nezlenivel.
Som zobudená. Mohla by si skultivovať svoj slovník, a prestať používať expresívne a pejoratívne slova v poslednom príspevku sa to len tak nimi hemží. / napr. kydy, somariny/
02.01.2012
lulu    Reagovať
konečne po Vianociach
Pokora a poníženosť nevládnu týmto svetom. Zabudla si na pápežove červené topánočky na mieru šité?
Tebe chýba zdravý rozum.
Nad obyčajným človekom stojí niekto vyšší, ale je to len politik.

Vy máte vždy "dobré úmysly", ale je to katastrofa. Akonáhle má niekto iný názor, koniec.
Ja som Ti vždy písala, že Ti tú Tvoju vieru v Boha verím a ani Ti ju nechcem vytĺcť z hlavy. Len sa pýtam, čo si myslíš o tom a tom.
Nechcem, aby si uznala, že žiadny Boh neexistuje.
Už mám koprívku z náboženských fanatikov. Nevieš komentovať nič, len Bibliu.
Čo Ti nemám vypisovať? Vedecké poznatky? Mám sa tváriť ako mŕtvy blbý chrobák?

Aby si sa mala za čo pomodliť, tak mi teda vysvetli, prečo umiestnil Boh do Raja strom Poznania. Nemali ho ochutnať. Tak prečo?
To je ten dobrotivý ujo? Ten čo všetko vie?
Takže vedel, čo sa stane. Čiže chcel, aby sa to stalo.
Alebo, nemusel tam dávať hada, že. Lebo aj to musel vedieť.

Škoda písať, lebo to čo zasa vypotíš, bude taká somarina, že tomu uveria len zmagorené deti.
03.01.2012
Mgr.    Reagovať
Re: konečne po Vianociach
Pre kresťanov sa vianoce ešte neskončili.
To by som nikomu v diskusii nenapísala, a už vôbec nie, tomu s kým diskutujem.
/ ide o poznámku zdravý rozum /

Ja som k tebe a tvojim názorom až príliš tolerantná. Ja ti nebránim v tvojej nevere. Never si, je to tvoja vec.
Ja vôbec nie som nábož.fanat.
Vedecké poznatky, rada si prečítam niečo nové.

Boh im dal slobodnú vôlu, lebo nechcel mať z človeka neslobodné bytosti.
Chcel, aby sme sa mohli rozhodovať.
Dostali sme šancu slobodne sa rozhodnúť a rozhodovať.
Ale, za tieto rozhodnutia je potrebné niesť v živote aj zodpovednosť.

Píšeš, konečne po vianociach, to znie mám to za sebou, nie je to trochu málo.
Mám to za sebou, ako niečo nepríjemné, niečo, čo bolo na silu, proti tvojej vôli.

Ja chcem mať v duši vianoce celý rok.
27.12.2011
lulu    Reagovať
patrón
No, mne tá pokora nechýba. Ja ju nemám. Čo priznávam. Ale nemám ani tretie oko. A tiež je to fuk.
Ani modlitby nie sú zlé, ak sa nemodlíte, aby susedovi skapala ovca. Alebo niečo podobné.

Nad človekom žiaľ nestojí žiadny Boh. To by náš svet naozaj vyzeral lepšie.
27.12.2011
Mgr.    Reagovať
Re: patrón
Modlí sa iba za dobre veci a úmysli.
Pokora a poníženosť to ti chýba.
Inak, by si mi také veci nevypisovala a uznala by si, že nad človekom je niekto vyšši a to je Boh.
27.12.2011
lulu    Reagovať
len ilúzia
V každom prípade "ten Nór" spomína cirkev, že.
Mne je jedno, ako ju nazýva. Fanatizmus, ako fanatizmus.
Stále nechceš pripustiť jednu dôležitú vec. Viera v akéhokoľvek Boha nerobí ľudí lepšími. Z morálneho hľadiska je to absolútne jedno.
Vnútorne si nahovárate, že ste lepší, mravnejší a čo ja viem ešte čo. Ale to vôbec nie je pravda. Ľudia sú zlí a dobrí a niekedy niečo medzi tým a Boh s tým nič neurobí.
No ako by aj mohol, keď je tak trošku virtuálny. Vlastne, len virtuálny.
27.12.2011
Mgr.    Reagovať
Re: len ilúzia
Ja viem, čo ti najviac chýba a to je pokora.
Ty nechceš uznať, že nad človekom je ešte niekto vyšší a to je Boh.
Ano snažíme sa byť lepší, ale na druhej strane máme aj svoje chyby.
Iba Boh dokáže meniť srdcia ľudí.
Hľa stánok Boží je medzi ľudmi.
Boh tu je bol a bude.
27.12.2011
lulu    Reagovať
Re: Re: len ilúzia
Nie vždy len protirečím. Teraz máš pravdu. Áno, tá pokora o ktorej hovoríš u mňa nie je. ( Možno pre to ma neznáša svokra. :)
Ale logicky nemôžem uznať niečo, čo neexistuje.
Všetko čo ľudia konajú, závisí od šedej mozgovej kôry. Srdce je len super sval, ktorý na to nemá vplyv.
Skúsený chirurg však dokáže zázraky. Ale pochybujem, že sa po úspešnej transplantácii srdca masového vraha vyberieš do ulíc vraždiť.
Si naivný idealista.
Každý druhý zabiják tvrdí, že ho viedol Boh. Lebo, máte aj svoje chyby. Ha, ha. Ja viem, veď si to odmodlíte. :(

Ale uznávam, že nad človekom je aj niekto vyšší. Zákon prírody. Tú neoklameš.
27.12.2011
Mgr.    Reagovať
Re: Re: Re: len ilúzia
Vidíš tá pokora, Ti chýba. Už som ti to viackrát písala. Už si na dobrej ceste, keď si to priznala, že práve toto u teba nie je.
Čo je na tom zlé, keď sa človek modlí, a dvíha svoje prosby a modlitby k Bohu.
Ano nad človekom je niekto vyšší a to je Boh.
A tá príroda je dielo Jeho stvorenstva.
26.12.2011
lulu    Reagovať
odpustenie
Ja Ťa provokujem každým príspevkom. :)))

Nevyhováraj sa teraz na moslimov. Pre mňa je to viera, ako viera. Šialený Brevik, ktorý sa vybláznil v Nórsku nebol moslim, ale kresťan.
Ešte som nikdy nečítala správu, že ateista fanaticky niekoho vyvraždil.
Nemusíš sa obávať že spadneš na moju úroveň, lebo žijeme v inej dimenzii. Ja som vzdialený level, ktorý nedosiahneš pádom. To by si musela len stúpať.

A k tej túžbe o odpustení. Nie, nikdy som ju nepocítila. Neľutujem veci, ktoré som urobila. Jedine tie, ktoré som neurobila.

Čo je to za somarina. Vyvediem niečo zlé, ale potom ľutujem, tak mi bude odpustené. No fuj.
27.12.2011
Mgr.    Reagovať
Re: odpustenie
Už som to dlhšie nenapísala.
Ja som len spomenula najnovšiu udalosť týchto vianočných dní, aby si vedela, že aj takéto veci sa dejú.

Tak o tom Norovi, nemáš dostatočné množstvo informácii :
tak doplňam nasledovne :
Prečo potom ten menovaný nor napísal : nemám nijaký vzťah k Ježišovi.
a po druhé :
Novinár, ktorý čítal veľkú časť tohto jeho diela, ktorý napísal tento Nór hovorí, že v jeho knihe, ktorú mal možnosť čítať na internete sú mnohé odkazy na novopohanstvo, slobodných murárov, satanovu cirkev.

Vieš, čo najhoršie sú polopravdy, úmyselné zavádzanie a zahmlievanie.
26.12.2011
lulu    Reagovať
modlenie
Ale, ale. Ja som nepísala o peniazoch. Že Ťa to vôbec napadlo. To máš v nebi čierny bod.
Všetci veriaci sú ukážkový príklad zištných ľudí.
Vari svojou vierou nič nesledujete? Netúžite po prospechu? Veď máte vidinu posmrtného lepšieho života. To je Váš "zisk".
A keď sa Vám niečo celkom nepodarí, tak sa pomodlíte za odpustenie. To je nie len zištné, ale aj hnusne alibistické.
Keď sa modlíš za odpustenie, nič tým nesleduješ? Čo kecáš. Chceš odpustenie. To je Tvoj zisk.
26.12.2011
Mgr.    Reagovať
Re: modlenie
Viera určite nie je vypočítavá. Vo vzťahu k Bohu nemôžeme byť vypočítaví.
Ano, keď prosíme Boha o odpustenie, a ľutujeme v živote, tie veci, ktoré cítime, že neboli v poriadku, v srdci a duši cítime, že Boh nám odpúšťa.
Ale máš s tým ešte nebodaj dajaký problém ?
Nie svojou vierou nič, nesledujem, pre mňa je to niečo úplne spontátnne a prirodzené.
Ty to, ale veľmi ťažko pochopíš.
26.12.2011
lulu    Reagovať
Re: Re: modlenie
No napísať môžeš, že nemôžete byť vypočítaví, ale aj tak to nič nemení na realite. Všetci ste vypočítaví, jedna radosť.
Tuším, že tam máte aj nezabiješ. A pozrime sa, ako veselo sa vraždí. Nezriedka aj "v mene Boha".
Lebo Boh Vám odpúšťa.
Svojou vierou nič nesleduješ? Ale figu. Tak načo vlastne veríš, ak nič nesleduješ.
26.12.2011
Mgr.    Reagovať
Re: Re: Re: modlenie
Viem, svojim posledným príspevkom ma chceš vyprovokovať, ale ja nepadnem na tvoju úroveň.

Nikto nemá právo druhému človeku siahnúť na život.

Pozri sa čo sa deje v Nigerii, kde v blízkosti kresťanských kostolov zabíja moslimská sekta kresťanov, práve na vianoce 25.decembra.

Ty asi píšeš, o svojej vypočítavosti.
Ty si nikdy nepocítila v svojom srdci, túžbu po odpustení, že toto som mohla tak a tak urobiť, a urobila si to po svojom, a pritom si vedela, že to nebolo celkom v poriadku.
/pozn. možno išlo o celkom nejakú malú a nepatrnú vec /
25.12.2011
lulu    Reagovať
vianoce
Ale veď Ty tvrdíš, že veríš v posmrtný život, v Boha a všetkým somarinám okolo toho, tak mi nehovor, že to robíš nezištne.
Načo by si inak išla zdobiť kostol, modlila sa a čo ja viem čo ešte v tom duchu stvárate.

Ja upratujem stále rovnako, nič špeciálne len kvôli Vianociam. A nemám stromček, ani ikebanu. Darčeky a večeru máme kvôli deťom. Ale to máme aj na narodeniny, akurát pridáme balóny. Na Vianoce sú sviečky a iné koláče. Pre mňa sú to len sviatky rodiny, viac menej dotlačené spoločnosťou.
Aj tak sa z nich stáva neskutočné šialenstvo, na ktoré sa vôbec neteším.
25.12.2011
Mgr    Reagovať
Re: vianoce
Je smutné, že vianoce vnímaš, len akési sviatky, do ktorých ťa tlačí spoločnosť.
Naozaj nemáš stromček ? To je teda riadne čudné ?

Ja takto vianoce ako ty vôbec nevnímam.
Vianoce sú pre mňa, viac v tej duchovnej, rovine, keď oslavujeme narodenie Pána, Božieho dieťata.
Veru tú výzdobu robím nezištne. Lebo Boh, určite nezabudne na to dobre, čo sme urobili.
25.12.2011
lulu    Reagovať
Re: Re: vianoce
Nie, naozaj nemám stromček. Čo je na tom čudné? Skôr je čudné, ak si niekto myslí, že Mária porodila a bola panna. Vlastne, to je skôr do plaču.
A sama sebe protirečíš. Ako môžeš niečo robiť nezištne, ale Boh určite nezabudne na to dobré, čo ste urobili? Ty si sa zrejme nikdy hlbšie nezamyslela nad celou náboženskou filozofiou.
Odhliadnuc od toho, že je celá totálne zvrátená, stavajúca na falošných odpustkoch, je aj absolútne zištná.
Myslíš si, že Tvoj život bude pokračovať aj po smrti ( v určitej podobe ) a tomu podriaďuješ celý svoj terajší hmotný život. Ak by si o tom nebola presvedčená, nebudeš to robiť. Všetko robíš zištne.
Nikto nevymyslel väčšiu kravinu, ako cirkev s odpustkami. Pomodlíš sa niekedy aj Ty, aby Ti bolo odpustené? To nie je zištné? Účelová blbina, totálne nezmyselná.
26.12.2011
Mgr.    Reagovať
Re: Re: Re: vianoce
Tú výzdobu som naozaj robila nezištne, s láskou a bez nároku na fin.odmenu.
Ja tomu hovorím za Pán Boh zaplať a požehnaj.
Samozrejme, že sa modlím, aby mi bolo odpustené. To veru nie je zištné.
To ostatné nestojí ani za reakciu.

pozri sa na význam slova zištný :
1, majúci na zreteli iba zisk,
2,vypočítavý človek / žistné dôvody /
3,túžiaci po prospechu
4, vypočítavec

teraz sa pozrime na význam slova nezištný :
1,ktorý nie je upriamený na zisk, výhody
2, nie je založený na jednostrannom zisku, výhode
3, opačný pre výrazy : zištný, vypočítavý
4, nesebecký, obetavý
5, úprimný, /založený na vzájomnej dôvere /
6, poskytnúť niekomu úprimnú pomoc skutočný , opravdivý
taký, aký sa žiada, t. j. bez vypočítavosti)
7, nezištný - nadšený pre ideály
 
späť späť   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |   9  |  10    ďalej ďalej
Copyright © 1999-2019 News and Media Holding, a.s.
Všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo šírenie obsahu je zakázané bez predchádzajúceho súhlasu.